Komentaras DELFI portalui
Pateikiant Lietuvos prekės ženklo konkursui sukurtus ženklus DELFI portale, organizatoriai manęs paprašė komentaro. Ištrauka:
K. Kaip manote, kiek/ką Lietuva praranda konkurencinėje kovoje Estijai ir Latvijai neturėdama prekes ženklo?
A. Mes prarandme ir pajamas ir reputaciją. Tačiau (sėkmingas) prekės ženklas nėra panacėja nuo visų ligų. Tai ilgalaikio rinkodaros plano (kurio iki šiol neturėjome) dalis. Šiame plane reikėtų įvardinti mūsų, kaip šalies, išskirtinumo idėją, rasti konkurentų silpnas vietas ir į jas sutelkti savo veiksmus. Beje, gali paaiškėti, kad mūsų konkurentai visai ne latviai ir estai…
Pilnas tekstas (.doc):
DOWNLOAD FILE
K. Kaip manote, kiek/ką Lietuva praranda konkurencinėje kovoje Estijai ir Latvijai neturėdama prekes ženklo?
A. Mes prarandme ir pajamas ir reputaciją. Tačiau (sėkmingas) prekės ženklas nėra panacėja nuo visų ligų. Tai ilgalaikio rinkodaros plano (kurio iki šiol neturėjome) dalis. Šiame plane reikėtų įvardinti mūsų, kaip šalies, išskirtinumo idėją, rasti konkurentų silpnas vietas ir į jas sutelkti savo veiksmus. Beje, gali paaiškėti, kad mūsų konkurentai visai ne latviai ir estai…
Pilnas tekstas (.doc):
DOWNLOAD FILE
Komentarai