Norėjo berniukai padangių žydrų...



Po "Lietuvos avialinijų" privatizacijos, 2005 09 20 kompanija pakeitė savo pozicionavimą, o kartu ir grafinį identitetą. Nuo šiol ji - AB „flyLAL – Lithuanian Airlines“ (prekės ženklas „flyLAL“). Aviakompaniją valdo: elektronikos sprendimų įmonė „Fima“ kontroliuoja 30%, nekilnojamo turto bendrovė „ŽIA valda“ – 45%. ir įmonė „Sanitex“ – 25% „flyLAL Group“ akcijų (2006 11 14).

Naujieji savininkai nusprendė, jog perspektyviausia niša - pigių skrydžių segmentas (matyt paakinti "airBaltic" sėkmės). Atsižvelgiant į tai, buvo sukurtas naujas vizualinis kompanijos stilius (diz. Vaidotas Skolevičius, lygiagrečiai su šiuo projektu dirbo ir dizaino studija "Barikada").

Naujasis logotipas kelia daug prieštaringų minčių - ypač dėl savo tipografikos. Palyginimui - Armėnijos (bendros nacionalinės pajamos - 1,060 JAV dol./gyventojui*, pagal BNP – 115 vieta pasaulyje) oro linijoms "Armavia" identitetą kūrė garsioji "Landor", Latvijos (5,580 JAV dol./gyventojui*, pagal BNP - 51 vieta pasaulyje) - "Stockholm Design Lab"

Kokias išvadas galima pasidaryti? Viskas priklauso ne nuo pinigų, o nuo galvos.

P.S. Lietuvos bendros nacionalinės pajamos - 5.740 JAV dol./gyventojui*, pagal BNP - 49 vieta pasaulyje.

* 2006 m. Pasaulio banko duomenys.

Komentarai

aud sakė…
Mes zinome, kad tai turetu buti LAL...nezinantis perskaitys FlyIAL...Koja pakiso kaip tik tipografika, konkreciau klastingoji L susitarusi su A...
tr sakė…
prie ko čia BVP? flyLAL - tai privatus verslas, gudruoli, o tu čia tipografiką ėmei vidaus produkto skaičiumi žmogui matuoti. nereikia taip įsitempt, bandant išpersti gudrią mintį. bet ir sugalvok tu man taip.. dizaineris, ne kitaip!

Populiarūs įrašai