Svetur žolė žalesnė
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhXHuWoRjqaYOF2lbDs5NBgDNhfR4YDrTwAkmVNucMTFYN6kZrCdv9NibIDuYEJfnLaXi6FlD4-7yY-e7GUawGNK0GwsTQ6TqZpkUcUk7_N9iK0nxDLfheJHbmI__QARDBbfWQt/s320/Tate+vs+Mekas.jpg)
Kairėje - Londono "Tate Modern"(įk. 2000 m.) galerijos logotipas, kurį sukūrė "Wolff Olins" (DB-JAV, diz. Miles Newlyn), dešinėje - Vilniaus Jono Meko vizualiųjų menų centro logotipas, kurį sukūrė ne ką mažiau garsesnė "Pentagram" (DB-JAV-Vok). Peršasi išvada, kad arba JMVMC labai turtingas arba "Pentagram" vadovų širdis buvo minkšta (visi įsivaizduojam kiek kainuoja dizaino darbai tokio kalibro kompanijose). Britų laikraštis "The Observer" 2005 m. parašė - "Tate has changed the way that Britain sees art and the way the world sees Britain". Kažin ar mums taip pasiseks? Palaukime 5 metelius.
Komentarai