Romanovui, Maximos 10tukui, Ortizams, Lubiui, Uspaskich, Kastujevui ir panašiems



Alas Goras, tik per plauką 2000-isias nelaimėjęs JAV prezidento rinkimų (daug kas tuomet kaltino jau chrestomatinius, antidizaineriškus ir daug ką suklaidinusius balsavimo biuletenius) visą jam skirtą 2007 m. Nobelio taikos premiją (750 000 USD) paaukojo nevyriausybinei organizacijai "Alliance for Climate Protection". O kadangi Alas Goras jau tapo žinomu kovos prieš klimato atšilimą žemėje "prekės ženklu" (prisiminkime kad ir jo 2006-ųjų dokumentinį filmą ""An Inconvenient Truth"), jo įvaizdžiui prireikė logotipo. Šį darbą puikiai atliko reklamos agentūros The Martin Agency nusamdytas garsus dizaineris Brianas Collinsas. Puiki idėja, puikus altruizmo pavyzdys.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Manau ALAS GORAS geriau nei sis me/we
Dizainologija sakė…
manau 'alas goras' labiau tinkamas privaciam asmeniui ar komercinei imonei (kaip, pvz.: 'john deere'). tokio tipo visuomeninei organizacijai-fondui pasirinktas kelias, ko gero, yra optimalesnis ir perspektyvesnis. priesingu atveju butu perdem daug sasaju su asmeninem zmogaus savybem.

Populiarūs įrašai