Miestų rebrandingo maratonas



Vienas naujausių (ir sėkmingiausių) rebrandingo pavyzdžių - Melburno miesto 15 metų senumo ženklo atnaujinimas, kūrį sukūrė ženklodaros konsultantų Landor Australijos padalinys. Prisipažinsiu, pirmas įspūdis - geras. Mane šis ženklas žavi, jis ganėtinai tiksliai perteikia modernumą ir progresyvumą, techninis išpildymas šviežias, nesusijęs su dominuojančiais rinkoje "trendais" (manau pats taps "trendu"). Kaip sakė dėdė Billas Bernbachas, "Execution becomes content in a work of genius". Kaina - tyrimai - 74 000 USD, dizainas - 120 000 USD. YouTube galima pamatyti 3D versiją. Tiesa, reikia pripažinti, kad Landor turėjo ir fiasko pasibaigusių rebrandingo projektų - pvz. Italijos atvejis. Visgi kas nedirba, tas...

Komentarai

idol sakė…
Aha, man irgi patiko šitas rebrandas. Tik dėl trendiškumo kiek nesutikčiau. Jis visai įsipaišo į 2009 metų logo trendų kategorijas. Prieš porą mėnesių daug dizaino blogų/portalų ir bandė viską kategorizuoti.
Tarkim:

http://www.creativereview.co.uk/back-issues/creative-review/2009/june-2009/logo-trend-report

tai semitransparent efektai, formų atsikartojimas, žaidimas atspalviais, 3D iliuzijos kūrimas. Sakyčiau contemporary logo, bet ne trendo vėliavnešys.
Aleksandr sakė…
youtube'j amžina diskusija užvirė :]
Anonimiškas sakė…
Man labai patiko! Ir pristatymas youtube'e taip pat :)
Anonimiškas sakė…
Daugiau vaizdu ir info:
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/pieces_of_melbourne.php
http://www.pinktentacle.com/2009/09/typographic-town-logos-in-hiragana-katakana

Populiarūs įrašai