Antibrandingas - tamsi ženklodaros pusė



Ženklodara kuriama tiems, kas turi pinigų. Bet kuriama ir atbaidymo ženklodara - antibrandingas. Šveicarija - vienas stipriausių pasaulio šalių-brandų - sukūrė bene pirmąją komunikacinę antibrandingo kampaniją, kuria siekiama atgrasinti afrikiečių nelegalus vykti į šį rojų. "Go on now / go walk out the door / just turn around now /'cause you're not welcome anymore", kaip kažkada dainavo Gloria Gaynor. Sotūs balti dėdės darė (politiškai korektišką) klipą - matome, kad dėdė juodaodis Afrikoje gyvena ne ką prasčiau už vidutinį lietuvį (o gal ir geriau?), tad kyla klausimas - ko tiems afrikiečiams slides tepti? Šveicarija šiai kampanijai paskyrė $150,000, Europos komisija pridėjo $5000. Kampanija buvo rodoma Kamerūne ir Nigerijoje 2006 m. Tuo pačiu Nigerijoje ir Senegale "rojaus šioje žemėje etalonas" įsteigė du migracijos atašė postus.

Komentarai

Populiarūs įrašai