Magiška grožio formulė



Lietuvoje daugumos kūrybinių paslaugų viešųjų pirkimų nugalėtojai (pvz. Lietuvos aukštojo mokslo prekinio ženklo sukūrimo konkurse) renkami pagal šią valdininkų sukurtą magišką, užburančią, efektyvumą ir estetiką vainikuojančią formulę. Paaiškinimas:
Cmin – mažiausia kaina;
Cp – teikėjo pasiūlyta kaina;
T1p – teikėjo patirties įvertinimas;
T1max – geriausias šio parametro įvertinimas;
T2p – teikėjo siūlomų paslaugų charakteristikų įvertinimas;
T2max – geriausias šio parametro įvertinimas;
T3p – teikėjo siūlomų paslaugų efektyvumo įvertinimas;
T3max – geriausias šio parametro įvertinimas.
Va taip va.

Komentarai

Edvardas sakė…
man per sudėtinga :) matematiką mokykloje atsiskaitinėjau, darydamas maketus-stendus matematikos klasei.
Anonimiškas sakė…
kai vertintojai neturi savo nuomones, nesupranta to, ka vertina, tada griebiasi skaiciu ir formuliu, jauciasi saugiai, taciau rezultatai, nors ir pagristi, taciau mano manymu labai netikslus

Anonimas.
· sakė…
man atrodo, kad čia pokštas
robertas sakė…
Tai yra ištrauka iš Švietimo mainų paramos fondo skelbto „Lietuvos aukštojo mokslo prekinio ženklo sukūrimas ir jo viešinimas“ konkurso nuostatų.
Anonimiškas sakė…
Absoliuti dauguma perkančiųjų organizacijų siekdamos išvengti galimų įtarimų tiesiog perka iš to kas pasiūlys mažiausią kainą. Negi ko nors kito galima tikėtis jei žmogus atsakingas už pirkimu uždirba per mėn. apie 1500.00 LT į rankas kai pirkimų apyvarta per metus apie 20000000.00 Lt.
benamis sakė…
Mokant mažiausią kainą tikimasi ir mažiausio efektyvumo. Kam tada kažką kurt, jei nesitikima nieko?
Nuostabi formulė.

Populiarūs įrašai