Ar batsiuviui būtini batai?



Išties - ar klientui svarbu kokias batais "avi" jo komunikacijos (VR, dizaino, reklamos) konsultantas? Ar tuos patarimus, kuriuos parduoda jam, taiko ir sau? Ar lengva pritraukti klientų tik savo el. pašto adresu? Ar solidžiau turėti firmos adresą ar tai nesvarbu (gali būti ir gmail, yahoo ar pan.)? Ar kompanijai reikalingas logotipas? Ar ilgi tinklapių pavadinimai - funkcionalūs? Ar asketizmas parduoda? Dievaži nepriekaištauju ir neironizuoju, tiesiog mąstau žodžiais. Panašu, kad atsakymas - "nesvarbu". Juk tarp šios VR kompanijos klientų - TEO, ji laimėjusi ne vieną PR konkursų apdovanojimą...

Komentarai

DeKo sakė…
Paprastas pavyzdys:
ar eitumėte pas susivėlusią, nesusišukavusią kirpėją?
· sakė…
tikrai neičiau )))
scania gti sakė…
Kerpuosi pas tą pačią kirpėją gal jau septyni metai, ir man visiškai vienodai, kokia jos šukuosena :D
Žymiai gražiau susišukavusios nukirpdavo prasčiau :D
ckdk sakė…
Nėra čia ką mąstyti - žinoma, kad svarbu. Ypač sferai, kuri užsiima reprezentacija, t.y., tiems, kurie kokybę/vertę/kainą demonstruoja IR per "pakuotę". (Beje, tą darom kiekvienas iš mūsų, kiekvieną dieną - savo išvaizda/sveikata, apranga, daiktais. (Forma priklauso nuo turinio, bet IR turinys priklauso nuo formos, kaip paradoksaliai tai beskambėtų.)) Bet ko norėti aukštų standartų, kai gyvename ubagų krašte? Ubagų ne tik finansine, bet pirmiausia intelekto/išsilavinimo prasme.
robertas sakė…
Ponai ir ponios, betgi faktai byloja kitką - TEO, lyg ir reiklus, bet štai jiems tai nesvarbu. Net ir su laimejusiu N prizu tinklapiu, graziausiom vizitinem, nugikluojancia PPT, Armani kostiumu, Obamos iskalba ir asistente a la Jame Bond girl pabandykite, itikinkite juos tapti jusu klientu. Pasaulis pilnas paslapciu...
ckdk sakė…
Kokios dar čia paslaptys... Jie tiesiog orientuojasi į tą patį ubagą savo klientą aka tikslinę auditoriją. Panašiai kaip su ta kebabų reklama. T.y., koks klientas, tokia ir reprezentacija. Kad nenubaidytum grobio jam nesuprantamu/neįprastu/parnelyg prašmatniu jauku, skant. Na ir nepaskutinis faktorius - "kam mėtyti pinigus, kai ir taip viskas gerai", t.y., klientų netrūksta. O kad pats savaime siektų kokybės, tai iki to, deja-deja, intelektas netraukia, nėra vidinio poreikio.
Anonimiškas sakė…
Mielieji komentatoriai, esu tikras - niekada nieko nereikia daryti siaip. Daryti del to, kad daro kiti. Daryti del to, kad tokia mada.
Tad svarstyti apie forma, nezinat koks jos tikslas - sorry, bet diletantiska. Pavirsutiniska.

D.K.
ckdk sakė…
>>Anonimiškas
O kas čia apie tai svarsto? Bent suprantat _apie ką_ post'as?
robertas sakė…
Jei po inicialais D.K. slepiasi Donatas Kuras, butu labai idomu, jei galetumete pasidalinti minetais tikslais. Juk cia, is esmes, dauguma geranorisku lankytoju, bandome izvelgti ir suprasti tendencijas...
Anonimiškas sakė…
atseit saito neturejimas - tikslingas :-) Nera saito tiesiog ir paprastai. Jokio rafinuotumo ir ir tikslo cia nematyti. Gal kartais tai ir geriau uz visokias vizijas mizijas. Bet kam cia idomu.

Populiarūs įrašai