Ar gimus vežėju galima išmokti skraidyti?



Ar prekės ženklas (pavadinti "brandas" neapsiverčia liežuvis) "Piemenėlis" turi šansų įgyti lojalių vartotojų? Atsakymas - "Ne" (na, nebent konkuruotų žemiausia kaina). Pieno produktų gamą "Piemenėlis" gamina UAB "Pienalita" (Alytus), kuri priklauso UAB "Rivona" (logistika, tarptautiniai pervežimai, nekilnojamo turto nuoma ir kita veikla), kuri savo ruožtu priklauso UAB "Norfos mažmena". Taigi, "Piemenėlio" pieno produktų gama parduodama "Norfa" tinkle.

Man keisti, o "Pienalitos" (joje dirba 90 žmonių) rinkodarininkams – ne, tokie anachronizmai, kaip kvailas a la "Comic Sans" šriftas (gal tikslinė auditorija - vaikai? Bet net ir juos reikėtų apsaugoti nuo "Comic Sans"), pavadinimas "Piemenėlis" (basi ir skarmaluoti piemenėliai (tikrieji) vargu ar gaudavo grietinės, vargu ar ją gamino ir vargu ar džiaugėsi gyvenimu ir spalvotais pieštukais paišė UNESCO tipo atvirukus. Ir kam šovė į galvą "romantizuoti" šią "profesiją"?), disonuojančios su kaimu, it nuo Rusijos vėliavos trauktos spalvos ir XXI a. "vaiko" piešinys, nupieštas suaugusio rankos. Ir kokia visos šitos mišrainės perteikiama idėja? Kad produktas geras kaip senovėje? Kad piemenėliai gyveno kaip 69 danguje? Kas tuo tiki? Tokie rinkodariniai-dizaineriški "šedevrai" varo į neviltį. Nejau tai turinčio dizainerio diplomą žmogaus darbas?

UAB "Pienalita" vadybai reikia skaityti knygas "What is Packaging Design?" (Giles Calver) ir "The Visionary Package" (Herbert M. Meyers ir Richard Gerstman). Nepamaišytų ir "The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference" (Malcolm Gladwell) ir "Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others Die" (Chip Heath ir Dan Heath).

Komentarai

Edvardas sakė…
Iš paskutinųjų CS apraiškų, tai šitas pavyzdys įstrigo:
http://img532.imageshack.us/img532/250/comicsans.jpg

Kontekstas: šotą padariau Nacionalinėje dailės galerijoje. Ten irgi matyt taikytas į vaikus :)

Nemanau, kad tai dizainerio diplomą turinčio žmogaus darbas. Pasižvalgykit čia kiek dizainerių:

http://www.uzdarbis.lt/index.php?s=d14f2ed49645fcde0a4fc6e45e1a2ecf&showforum=108

Perspėju, prireiks stiprybės!
Anonimiškas sakė…
Kokie mes visi išmintingi :)

Normalus dizainas - ne visi sprendimai privalo pretenduoti į apdovanojimus. Šriftą neprošal pakeisti, o visa kita - normos ribose.
Mantautas sakė…
Na čia ne "Comic Sans", jis labiau komiksinis, o čia labiau vaikiškos rašysenos imitacija. Bet kokiu atveju - absurdas.

@Anonimas - nepretendavimas į apdovanojimą nėra pasiteisinimas, jei jau daryti - daryti gerai.

O dėl uzdarbis.lt, nereik rimtai žiūrėt :) patiko man tema tokia "Sveiki. Kuriu reklaminius skydelius nuo 2lt iki 6lt"
Dali.us sakė…
Aš ne dizainieriu (greičiau atirkščiai), bet man sriftas visai patiko. ir piešinukai patiko. Prasmės pavadinimuose seniai neieškau, taigi, kaip pirkėjui man dizainas nėra antipatiškas.
Anonimiškas sakė…
man irgi dizainas ne pats baisiausias. "zalgirio" pieno pakeliai buvo daug prastesni, o cia net pretenziju nesijaucia, tiesiog kaimas kaimui, i akis bent jau nelenda. beje "zalgirio" jau nebera prekyboje. as viena karta buvau nusipirkes, tai apsilaisciau visas del nepatogaus atidarymo...
Albertas sakė…
Na, kaip "pigus brandas" tai dizainas man asmeniskai, puse velnio. Optima linija man atrodo tikrai kur kas maziau patrauklus http://img.lrytas.lt/show_foto/?id=106453&s=3&f=4
Taip, del prasmes (pavadinimo, srifto, spalvu) galima gincytis ir netgi smerkti, bet, pripazinkim, bendras vaizdas nera tiek blogas, kad vertas visisko nuvertinimo...
Anonimiškas sakė…
Jei tikslas buvo pasiūlyti "pgių, gerai matomą lentynoje produktą", tai gal toks dizainas visai tinkamas. Nes, tarkim, tokie kaip Lukšių Senoloių greitinės šrifto ir apipavidalinimo košmarai man, kaip vartotojui, sunkiai iskaitomi ir sunkiai atskiriami lentynose.
robertas sakė…
Jei tikslas būtų pigus, gerai matomas lentynoje produktas - tuomet kam sukti galvą dėl produkto pavadinimo, piešinio, spalvų gamos, šrifto (visų šių elementų paskirtis kurti išskirtinumą, brandą)? Tereikia balto plastiko pakuotės ir užrašo Times LT ar Arial šriftu "Grietinė". Ir viskas.
Anonimiškas sakė…
Del Times ant balto pakelio, tai vartotojas ne toks bukas. Jis supranta, kad cia nepakankamai stengiamasi ji suvilioti ir juo sumanipuliuoti (nesilaikoma bendru normu), todel nuvertins kaip nevykusi sprendima ir pasirinks kita gamini.

Jeigu butu pastatyti 5 skirtingu grietiniu pakeliai ir zmonems liepta pasirinkti 1, o veliau uz ji susimoketi (is anksto nezinant kainos), tai neabejoju, kad tam tikra dalis zmoniu (gal net kokiu 30%) pasirinktu butent "Piemeneli"
Anonimiškas sakė…
o mano senelis piemenavimo laikus vaiksteje prisimindavo su vien tik is gerosios puses.. Su visokiais linksmais nutikimais ir pan.

Populiarūs įrašai