Ne tiek dizainas, kiek...
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhLg76Aege7cTF5y-t52dkK_bdcCtZSvfwc5lPDenGTgXoQX5SeSXjFVuXDzcAAUXr65QdsDcFw8x_vv2ShcBtW7y57AUd6dTosvynH-mHc1dTQrQMgEHDOTSkyEww8wdcDDePo/s200/TELE2.jpg)
Vakar studijos darbuotoja, ką tik tapusi Tele2 kliente, gavo štai tokį - atsisveikinimo - atviruką. Nenustebčiau, jei gimtadienio proga Tele2 atsųstų laidotuvių vainiką. Legedinis Tele2 CRM.
P.S. O dizainerio, kūrusio minią iš atskirų personažų, išties gaila - lipdant, sugaišta daug valandų, o "sintetika" ir nenatūralumas tiesiog akis bado (prisiminiau filmo "Surrogates" personažus). O juk tereikėjo nufotkinti masuotę. Suprantu, Tele2 - taupi kompanija.
Komentarai
bet šiaip nusiskundimų tele2 neturiu. man gal sekasi, bet jokių atsisveikinimo atvirukų, sąskaitų priskaičiavimo, blogo ryšio ar CRM failų nebuvo per 4 metus, turint 2 numerius.
su bite nuolat būdavo problemų, o omnitelis niekada neviliojo dėl savo pasikėlimo.