Siusti, siųsti ar atsipūsti?



Miestas prikaišiotas sovietų armijos dizaino lygio, vokiečių "MultaRadar" prigamintų greičio matuoklių. Viso iš "Fimos" nuomojama 139 "inkilėlių" ir 11 greičio matuoklių už 50 MLN Lt dešimčiai metų. Taigi vieneto nuomos kaina ~ 90 Lt/dienai (šiaip vieneto komercinė kaina ~ 100 000 Lt). Mat juos perkūnas, jei valdžia pinigais aptekusi, man įdomiausia, kur šituos dizaino šedevrus stato. O stato juos ten, kur eismas draudžiamas. Štai į Jogailos gatvę iš Pylimo ir Pamėnkalnio g. įvažiuoti leidžiama tik miesto viešajam transportui - tad kas čia viršys greitį? Dviratininkai? Pėstieji? Klasikinis lietuviškas "330 000 - į balą" pavyzdys.

Komentarai

vapas sakė…
Na siūlyčiau pabandyti pravažiuoti. Pažiūrėsime ar fotografuoja. Kadangi dalis matuoklių ne greitį matuoja, o pvz. A autobusų juostas (jose autobusų nefotografuoja, tik mašinas). Tai gal čia toks pat.

Taip pat dalis fotografuoja važiuojančius per raudoną, o ne greitį.
Teisingai. Jie gali fotografuoti eismą, neatsižvelgdami į greitį. Čia tas pats. Jei greitis yra teigiamas - fotografuoja. Manau daug geriau nei pastoviai stovintys policininkai
Augis sakė…
Mielieji, klausimo esmė tokia - kam statyti greičio matuoklį gatvėje, kurioje EISMAS LENGVIESIEMS AUTOMOBILIAMS DRAUDŽIAMAS KELIO ŽENKLAIS.
vapas sakė…
Augi, na pasikartosiu. Jis fotografuoja ar lengvieji automobiliai važiuoja ta gatve. Fiksuoja ne GREITĮ, o lengvojo automobilio VAŽIAVIMO faktą. Kaip suprantu, jei draudžiama važiuoti, tai ir už ženklo nepasymą galima išrašyti baudą. Taip? Tai kur problema?

Tai pasipiktinkime ir matuokliu, kuris yra leidžiantis nuo Šeškinės kalno Ukmergės gatve, nes jis greičio taip pat nematuoja, o fotografuoja tuos, kurie važiuoja A juosta.
Anonimiškas sakė…
1. Na, dar negirdėjau, kad yra "pėdsekiai", sekantys ne greitį, o automobilio pasirodymo faktą.
2. Jei jau sekame automobilius, reikia ne "inkilo", o paprastos kameros.
3. Labai įdomu, kaip "inkilas" sugeba atskirti taksi, maršrutinį, troleibusą ar autobusą nuo "paprasto" lenfvojo automobilio :)
4. Ar tai išties tiek avaringa vieta, kad ją reikia sekti?
vapas sakė…
1. Na tai siūlau leistinu greičiu nusileisti nuo Šeškinės kalno autobuso juosta.

2. Paprastos kameros filmuojamą vaizdą turi stebėti žmogus.

3. Paprastai. Autobusus galima filtruoti pagal dydį. Likusius pagal numerius. Trečiakursiam/ketvirtakursiam studentams jau duodamos užduotys parašyti programas, kurios iš paveiksliuko „ištrauktų“ automobilio numerį. Be to taksi automobilių numeriai geltoni, tai dar palengviną darbą.

4. Čia jau kitas klausimas ar avaringa, bet kad pažeidėjų ten būdavo daug irgi faktas (nežinau dabar gal sumažėjo).
Dizainologija sakė…
Pasvarstykime pie patį inkilo reikalingumo faktą.

Variantas A. Kas atsitiks, jei Jogailos gatve pravažiuos automobilis? 2? 10? Nieko. Kiek miestas patirs nuostolių? O. Apie avarijas joje irgi neteko girdėti. Visai neseniai gatve ir važinėjo lengvieji automobiliai, bet kažkieno kvailu nurodymu ėmė ir uždraudė.

Variantas B. Kaip atrodo S.Skapo gatvė? Vien graffiti, užgrūsta automobilių (vienas jų - kavinės "Aula" direktoriaus ar savininko). Kiek miestas patiria nuostolių valydamas graffiti ir perdažydamas sienas? Tūkstančius. Kokia žala miesto įvaizdžiui, kai turistai, dviratininkai, mamos su vežimėliais neprasibrauna tarp mašinų? Didelė. Ar S.Skapo g. stovi kamera? Ne. Ar ten yra ženklas "Automobiliams stovėti draudžiama". Ne.

Va ir miesto prioritetai.

Populiarūs įrašai