Kiek kainuoja sunkiasvoris rebrandingas?


Graphicdesignblog teigia - nuo 1 Mln USD (Pepsi) iki 100 Mln USD (Accenture, ex-Arthur Andersen). Lietuvoje mes kuriame pigiau - pakanka ir 200-300 Lt ("Žalgirio" arena).

Komentarai

Mindaugas sakė…
Labai jau nelygiavertis palyginimas. Pasaulinio lygio prekių ženklų, su dar nebaigtos arenos ženklu. Turbūt reiktų lygint Hansabank rebrandinimą į Swedbank. Skelbėsi, kad kainuos - 10 mln. eurų Baltijos šalių ir Švedijos rinkoms ;)
Anonimiškas sakė…
logo sukurimas vienas dalykas, kitas dalykas kiek kainuos pagaminti/pergaminti visa marketingine platforma. Pripazinkim kad logotipo perpiesimui 10mln. euru nereikia;)
Dainius sakė…
Snoras prieš keletą metų berods ar ne su 3 mln Lt pakeitė veidelį.

Populiarūs įrašai