Neramu


Dinaminiams identitetams (Paul Hughes terminas) kurti nebepakaks Adobe CS. Teks išmokti programavimo įgūdžių arba kooperuotis su programuotoju. Pvz. MIT Media Labs identitetą studija "The Green Eyl" kūrė su "Processing" programa.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Paskutinis firminio stiliaus mados klyksmas...
Trūkumas tas, kad forma turi būt abstrakti, beprasmė ir neįsimintina, kad galėtų būti lasivai varijuojama.
Čia kaip ir su „one page“ svetainėmis - pasižais ir praeis.
Edvardas sakė…
Tokios galimybės tikrai įdomios, bet man tikrai ramu. Visada bus projektų kur reikės šių galimybių, kam įdomu nueis ta kryptimi, kas nenorės ar užsakymų specifika netinkama, tai ir nereikės šių galimybių. Tas pats, kas atsiradus televizoriams, kai kurie laidojo knygas. Užsakymas diktuoja įvykdymo būdą, o ne atvirkščiai.

Iš judančių man patinka ši Carat lava :) http://www.carat.com/carat/index.jsp
Lukas sakė…
Mažytė pastebėlė - Processing nėra programa, tai - programavimo kalba (dizaineriams :)

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?