Dvejopas jausmas

Atkreipiau dėmesį į Senamiestyje esančią "Rimi" parduotuvę. Kodėl žiūrint į iškabą apima dvejopas jausmas? Iš vienos pusės smagu, kad "Rimi" pažabojo įprastą prekybininkų norą būti bet kokia kaina rėksmingai matomiems, iš kitos keista – balta iškaba ant balto fono? Iš kur toks kuklumas? Ir jau visai įprastas "mums-ant-jūsų-kalbos-nusispjaust" vaizdelis – parduotuvė skirta turistams (tik angliškas "Supermarket"). Primenu, kad "Rimi Supermarket" nėra registruotas prekinis ženklas (oficialus "Rimi" pavadinimas yra "Rimi Lietuva").

Komentarai

paulius.rymeikis sakė…
Robertai, o gal to reikalauja instancijos susijusios su paveldosauga, etc.? Beje, kaip manai, ką reikėtų rašyti prie Adidas parduotuvių? Adidas, o gal Solardas? O ant reklamos agentūros Adell Taivas Ogilvy gal Adell reklama? Iš kur žinios, kad Rimi Supermarket nėra registruotasis prekių ženklas?
Dizainologija sakė…
1. Pavadinime lietuviškai parašyta "Dvejopas jausmas" - o tai reiškia, kad aš ir džiaugiuosi (už paveldosaugą) ir stebiuosi - nejau nesuprantama?

2. Ar prie Adidas reikia paaiškinančio prierašo? Bendriniai užrašai ≠ ® brendas. Kitaip rytoj viskas bus angliškai. O tai man laaabai nepatiktų.

3. Adell Taivas Ogilvy. Reklamos agentūra.

4. Užsuk kartais į vpb.lt
paulius.rymeikis sakė…
rimi supermarket ir rimi turėtų būti kone tas pats dalykas, tad tikėtina, kad kažko per vpb tiesiog nesimato arba nerodo. kaip ten bebūtų, realiai tai yra prekių ženklas, lygiai kaip ir maxima xxx.

opel. galėtų dar ant automobilių rašyti automobilis opel :) juk neprivalu prie prekių ženklo prirašyti ir jo funkciją, paskirtį, etc.?
Anonimiškas sakė…
jei cia tas rimi salia rotuses tai pastebejau kad jie rekonstravo fasada ir dabar uzrasas jau tamsiame fone. nors kiek "muliazine" ta rekonstrukcija.

Populiarūs įrašai