In The Jungle / The Mighty Jungle / The Lion Sleeps Tonight

Šiandien bankas "Finasta" pristatė savo naująjį logotipą-prekės ženklą. "Verslo žinios" naujajam logui prikišo simbolio (liūto) panašumą su liūdnai garsiu banku "ING" (pastarojo liūtas labiau į katę panašus). Man tai labiau primena priekabių ieškojimą: liūtas - tradicinė ir mėgiama bankų įvaizdžio dalis, kodėl gi juo nepasinaudojus (jei tai banko įvaizdžiui tinka)? Nejau "ING" turi ekskliuzyvines teises į liūtus? :)

Kitas klausimas ar išties bene mažiausiam Lietuvos finansų rinkos dalyviui tinka liūto įvaizdis? Manyčiau, kad čia kiek per stipriai užsimota.

„Finastai“ keliame ambicingus tikslus – kelerių ateinančių metų bėgyje bankas turi tapti ryškiu žaidėju Rytų ir Centrinės Europos regione investicinės bankininkystės ir turto valdymo srityje“, - sakė AB „Finasta Holding“ stebėtojų tarybos pirmininkas bei pagrindinis grupės akcininkas Vladimiras Antonovas.

Iš "Finastos" pranešimo spaudai: "Raudoname logotipo fone vaizduojamas liūtas perteikia aiškų vertybių derinį: raudona spalva simbolizuoja lyderystę, dinamiškumą ir veržlumą. Liūtas – patikimumo, orumo, drąsos, išminties ir stiprybės simbolis. Visos šios savybės yra ypatingai svarbios investiciniam bankui, kuris pataria žmonėms investicijų, finansų valdymo ir privačios bankininkystės klausimais."

Mano manymu liūtas, kaip simbolis, tiktų jau aukštumas pasiekusiems, o tik ketinančiam dėl to kovoti reikėtų agresyvesnio ir jaunatviškesnio simbolio.
Tačiau didžiausi mano priekaištai būtų liūto stilizavimo piešiniui. Aš matau: 
  • galinę koją trumpesnę uz priekinę;
  • antra priekinė koja, esanti šešėlyje, sukuria klaidingą (per stambų) priekinės kojos kontūro įspūdį;
  • tik du pirštus galinėje kojoje, lyginant su priekinės trimis pirštais;
  • trumpoką (lyginant su galva) kūną;
  • liūto galvos bruožus perdėm primenančius žmogaus bruožus (ypač "įkritę skruostai");
  • abejoju ar uodegai parinka geriausia vieta;
  • 3D efektas ant karčių suteikia labiau plastmasės nei metalo įspūdį;
  • prastai dera tinklapyje (gal net per smulkus);
Naująjį identitetą sukūrė "Lukrecija BBDO", senojo autorė - "EuroRSCG MIA".

Komentarai

Anonimiškas sakė…
o aš pagalvojau kad ten sraigė, o ne liūtas :D

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?