Dizainas yra rentabilus arba dizainas ir pasąmonė



Kadangi kompanijos paskutinį metų ketvirtį pradeda ruošti metines ataskaitas, verta pristatyti Majamio universiteto Verslo administravimo mokyklos atliktą mokslinį tyrimą iš kurio matyti, kad estetiškai patrauklesnių metinių ataskaitų dėka kompanijų finansiniai rodikliai ir pačios kompanijos vertinamos palankiau.


"Better-looking documents produce increased pride of ownership for a company, and this pride increases valuation. People are not aware of the effect of aesthetics on their financial decisions and we found that when their attention was drawn to this issue they were able to overcome the bias and make wiser investments.", sakė Claudia Townsend, MU VAM rinkodaros katedros docentė, kuri vadovavo tyrimui kartu su Suzanne Shu iš UCLA universiteto.


Tyrime dalyvavo trys respondentų grupės – studentai įvertino estetiškesnes ataskaitas turinčių kompanijų akcijas 70% geriau, eiliniai respondentai tokioms kompanijoms skyrė 5.08 balus iš 7 (vidutinis estetiškai nepatrauklias ataskaitas turinčių kompanijų įvertinimas – 4.49). Įdomūs faktai su patyrusiais investuotojais – tyrimas parodė, kad papildomos spalvos ataskaitoje įvedimas daro tokį poveikį, lyg tokias kompanija 20% būtų pagerinusi savo finansinius rezultatus!


Kokių dar skeptikams reikia įrodymų, kad dizainas yra rentabilus? Tyrimą galima įsigyti čia (31.50 USD).

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Labai saunus irasas. Reiketu kazkokia tokia knygele uzsakovams paruosti, kurioje butu sudeta statistine informacija apie dizaino teikiama nauda. Tokia knygele pavarcius galbut uzsakovams nebekiltu tiek daug tusciu klausimu ir abejoniu, ir galima butu susikaupti ties kuo geresniu projekto realizavimu.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?