Geriausio turizmo šūkio rinkimai: Latvija pirmauja, Estija - tarp blogiausių

Garsiųjų kelionių gidų leidėjo "Lonely Planet" portale vyksta geriausio šalies turizmo šūkio rinkimai.

Kategorijoje "Best European Travel Slogan: The Shiny Chalice Award" pirmauja Latvijos šūkis "Best enjoyed slowly" surinkęs 44.1% balsų (šūkį ir visą naująjį įvaizdį 2010 m. laimėjusi konkursą sukūrė RA "Adell Saatchi & Saatchi", o apskritai ši naujoji Latvijos turizmo brando plėtros koncepcija latviams kainavo 10 846 LV (apie 53 000 LT).

Kategorijoje "Worst European Travel Slogan: The Dented Spit Can Award" pirmauja Estijos šūkis "Wel/come/to/Est/onia", surinkęs 22.30 % balsų (antras Graikijos "You in Greece" 22.24 % balsų).


Kategorijoje "Most Suggestive European Travel Slogan: The Wink-Wink Badge" pirmauja – koks siurprizas! – Lietuva su "See It! Feel It! Love It!" (Pamatyk! Pajausk! Pamilk) surinkusi 33.60 % balsų (antras – Slovėnijos "I Feel sLOVEnia" su 31.66 % balsų). Beje, šio šūkio (berods sukurto Valstybinio turizmo departamento stendui parodoje "Vivattur 2011") niekur, išskyrus ant kelių VTD leidinių, nesu matęs naudojant.


Kol kas šiuose rinkimuose balsavo 1463 žmonės. Beje, "Adell Saatchi & Saatchi" pigiai išsisuko loge panaudoję olando Jos Buivenga sukurtą ir nemokamai platinamą "Diavlo" šriftą :)

Komentarai

Edvardas sakė…
Diavlo neblogas ir charakteringas šriftas, tik kai kelis kartus teko pristatinėti jį klientams pasirinkimui, tai pasakius pavadinimą "Diavlo" reikėdavo iškart pridurti, kad čia nieko demoniško nėra ir nereikia gąsdintis :)

Beje, dėl Latvijos turizmo brando plėtros koncepcijos, tai įdomu kas į tai buvo įskaičiuota? Nes 53 000 Lt atrodo kukliai valstybės brando mąstu. Netikiu, kad čia sutyrimais ir plėtros koncepcija, o latviškai neskaitau.
Beveik tas pats, tik angliškai:
http://tava.gov.lv/en/latvian-tourism-image

Greičiausiai 50 000 Lt kainavo logas, šūkis ir brandbookas. Targeto tyrimai, matosi, irgi buvo padaryti (matyt už atskirą kainą).

Įdomu ir tai, kad analogišką koncepciją (In Praise of Slow) buvo pasiūliusi DDB pirmajame - anuliuotame - Lietuvos PŽ kūrimo konkurse.

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?