Pirmyn į praeitį



Vienas dažniausiai pavadinimus keičiančių bankų – buvęs "DNB Nord". Vos praėjus 7 metams po "DnB Nord" atsiradimo (susijungus kompanijoms "DNB" ir "Gjensidige Nor", identitetą naujam dariniui "DdB Nord" tuomet sukūrė Scandinavian Design Group), norvegų bankas ir vėl tapo "DNB". Ir vėl todėl, kad šią santrumpą bankas jau turėjo tarp 1990 ir 2003 m.

Naujojo dizaino autoriai – norvegų komunikacijos agentūrų tandemas Anti ir Snohetta Design. Atsinaujinimo diena pasirinkta irgi teatrališkai – 11.11.11. Gyvename juk, anot Guy Debord, spektaklio visuomenėje :)

Banko vadovybė į "DNB" vienu mostu pakeitė ir bankui priklausančių kompanijų "Vital" bei "Postbanken" pavadinimus bei logus. Panašus procesas, kaip "TeliaSonera" vykdoma brandų unfikavimo kampanija.  

Revoliucijos dizaine įvykis, ko gero, nepadarė, tiesiog gimė dar vienas tvarkingas, bankui tinkantis identitetas.








Banko logotipas tarp 2002 ir 2003 m.

Komentarai

darius sakė…
Mano galva, tai labai nevykęs banko įvaizdis. Aštrus, agresyvus savo forma, žaibo linija labiau atbaido – "atsargiai nutrenks!" (vizuale su el. gitara ši asociacija dar labiau pabrėžiama). Spalva taip pat turi elektrinio užtaiso. Toks įvaizdis puikiai tiktų alternatyvaus investavimo fondui, bet ne dideliam ir tradicijas turinčiam bankui. O dar LT nuskambėjęs (ir vis dar skambantis) skandalas su neva apgautais investuotojais... bijau kad po metų DNB bus priverstas švelninti kampus ir nepaskutinėj eilėj dėl LT padalinio prašymų.
arnas sakė…
Dariau, pritariu, man jis ne tik agresyvus, bet ir primenu kažkokią griūtį, ar skylančia nuo žemės drebėjimo žemę.

Populiarūs įrašai