Lietuviškų dizaino konkursų ypatumai

Štai visai šviežias atvejis: labai respektabili Lietuvos valstybinė institucija skelbia dizaino konkursą. Dalyvaujantis konkurse dizaineris gauna atsakymą – sveikiname, jūs patekote tarp keturių geriausių, atsiųskite naują pasiūlymą kitam etapui. Po kito etapo dizaineris gauna naują atsakymą – sveikiname, jūs patekote tarp trijų geriausių, atsiųskite naują projektą kitam etapui. Po to – tyla, kol pagaliau ateina žinutė – konkursas anuliuotas, nes nei vienas konkursinis darbas nepatiko. Sakytum anekdotas, bet juk čia – Lietuva (honoraro už tris pateiktus projektus, suprantama, niekas nesumokėjo).

P.S. Lietuvoje 2011 m. buvo 149 valstybės valdomos įmonės ir 299 savivaldybėms priklausančios įmonės, jose dirbo 41 355 darbuotojas, tarp kurių 503 - vadovai. Komunikacijai šios įmonės 2011 m. išleido 13 329 000 Lt, grynasis VVĮ įmonių 2011 m. pelnas - 65 milijonai (be "Snoro" nuostolių dengimo būtų buvę ~250 milijonų). Informacija – Ūkio ministerijos leidinys "Lietuvos valstybės valdomų įmonių veikla 2011 m.", kurios dizainą, beje, kūrė stambi reklamos agentūra VRS WPI Vilnius (buvusi VRS). 

Raktas užsakymams yra tas pusė tūkstančio vadovų (nes pirkimams iki 10 000 Lt viešo pirkimų konkurso skelbti neprivaloma). Ieškokite prieigos.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Brrr.. tikiuosi, kad ne apie tą patį konkursą kalbate...
Edvardas sakė…
Kad net radus prieigų, kažkaip nevilioja. Vistiek popierizmas, neaiški atskaitomybė ir rezultatas. Geriau privatus sektorius.
Anonimiškas sakė…
Privačiam sektoriuje atsiranda ne tik mažiausios kainos, bet jau ir kokybės kriterijus. Privatus sektorius supranta, kad geras daiktas kainuoja. Privatus sektorius turi geresnį skonį dizainui, nei sovietinio palikimo valdžiažmogiai. Tfu tas valstybinis sektorius galiu pasakyt...

Populiarūs įrašai