Kaip mes suprantame kompanijos įvaizdį

Mes - turiu galvoje Lietuvą. O suprantame štai taip:
Rodos, savaime aišku, kad kiekvienoje kompanijoje vadybininkai privalo laikytis verslo sferos apsirengimo etiketo, tačiau štai kompanijos drabužiams – iškaboms, eksterjerui ir aplinkos dizaino elementams tvarkingumo kriterijai negalioja. Tipiškai lietuviškas verslininko mentalitetas – prabrangus kompanijos automobilis, prabangus telefonas, šveicariškas laikrodis, Armani ar Chanel kostiumas, o visa kita – velniai nematė. 

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?