Realybė o gal šaltas dušas?


Jūs turite 4 būdus rasti naujų klientų:

  1. Iš lūpų į lūpas / klientų rekomendacijos;
  2. Konkursai (bet reikia pasiūlyti žemiausią kainą);
  3. Verslo renginiai;
  4. Socialiniai tinklai.
Žinoma JAV dizainerė Petrula Vrontikis tvirtina, kad mažų dizaino studijų ir laisvai samdomų dizainerių 75% naujų klientų ateina pimuoju būdu. Tad darbo kryptis aiški.

Taip pat ji siūlo prisėsti ir apmąstyti šuos 5 klausimus:

  1. Kodėl samdyti reikėtų būtent jus?
  2. Jei dabartinis jūsų klientas jus rekomenduotų savo kolegai, ką jis apie jus pasakytų?
  3. Kaip apibūdintumėte savo darbą ir flosofiją?
  4. Kaip apibūdintumėte darbą savo studijoje samdomam naujam darbuotojui?
  5. Kaip jūs norėtumėte būti žinomas kaip asmenybė bei kaip profesionalas?
Pamąstykim ir užsirašykim. Pravers.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?