Pirmyn į praeitį


2012 m. AB "Vilniaus pergalės" prekės ženklas "Pergalė" nuskynė pagrindinius laurus "Verslo žinių" rengiamame "Metų prekės ženklo" konkurse. "Pergalė" laimėjo abiejose konkurso kategorijose – "Metų prekės ženklo" ir "Metų lietuviško ženklo". Greitas pripažinimas vos 2009 m. atsinaujinusiai įmonei, įsigijusiai naują produktų gamybos liniją ir gaminių pakuočių dizainą patikėjusiai Latvijos dizaino agentūrai DPJN.

Ir nors "Pergalė" laimėjo "Metų prekės ženklo"konkursą, komisija jos vadybai turėjo pastabų dėl komunikacijos kokybės, nes komisijos pirmininkas A. Urbanavičius (UAB "AC Nielsen Baltics vadovas) palinkėjo: "Tikiuosi "Pergalė" ateityje išdrįs imtis originalesnių rinkodaros priemonių".

Tai buvo 2012 m. O jau 2013 m. pabaigoje "Vilniaus pergalė" Lietuvos rinką "nudžiugino" štai tokiais nesuprantamos estetikos Kalėdiniais perliukais. Pakanka angliškus tekstus pakeisti rusiškais ir jūs akimirksniu nukeliausite bent ketvirtį amžiaus atgal į sovietinius laikus. Sunku suprasti ir pateisinti šiuos rinkodarininius sprendimus – nei dizaino, nei semantikos, nei lietuvių kalbos. Keista, kad sunkiai kuriamą prekės ženklo reputaciją kompanija taip lengvabūdiškai aukoja.

O gal tiesiog per greitai ir per lengvai pakilo ant podiumo?

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?