Būti žingsniu priekyje


Tvarkydamas archyvus, radau 2012 m. "Lietuvos dizaino forumo" užsakytą "Dizaino savaitės" logotipo atnaujinimą. Projektas užsakovams nepatiko ir įgyvendintas nebuvo, tačiau 2014 m. logotipo versijoje įžvelgiau tas pačias stilistines idėjas. 

Dizainerio dilema – įtikinti (bet ne įtikti) užsakovą, užsakovo – patikėti dizaineriu. Todėl projektus reikia aptarinėti gyvai, bet ne apsiroboti nusiųsti klientui dizaino pasiūlymą el. paštu. Tik diskusijoje gimsta tiesa.

Kaip sakė vienas "Pentagram" įkūrėjų, puikus dizaineris Bob Gill "It's not your job to please the client. It's your job to solve his problem."

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?