No, we don't speak fluent business

Kodėl aš taip pesimistiškai? Todėl, kad "Invest Lithuania" "po kelių mėginimų dirbti su Lietuvos kūrybinėmis agentūromis, pamatė, kad šioms trūksta strateginio supratimo apie užsienio rinkas ir "Invest Lithuania" klientus, sektorius bei verslo poreikius". Deja, nežinau, kas buvo tos agentūros, bet išvada peršasi priešinga, nei teigiama klipe - mūsų kūrybininkai ir strategai nesugebėjo įtikti savai lietuviškai institucijai, o klipas mus reklamuoja būtent kaip "Forward thinking people", "Top talent", "Let's talk Lithuania", tad kaip mes su savo paslaugomis įtiksime investuojantiems užsieniečiams? Paradoksas.

Pasikonsultavusi su keliom užsienio agentūrom (skaičiaus ir pavadinimų nežinau),
"Invest Lithuania" viešojo pirkimo būdu pasirinko "Curious London" agentūrą. CL savo tinklalapyje nurodo, kad atliko šiuos darbus: Brand development / Photography / Guidelines / Literature / Film (nors videoklipą prodiusavo ir kūrė pvz.lt, o fotografavo Vytautas Dranginis ir Imantas Boiko).

Lietuviškai tai skambėtų taip:
• Ženklo strateginis pozicionavimas
• Komunikacijos tonas
• Komunikacinių teiginių ir tekstų kūrimas
• Spalvų naudojimas/deriniai
• Šrifto naudojimas
• Skaičių ir faktų vizualinis pristatymas
• Fotografijų gidas
• Vizualinių elementų pritaikymas pagal bendrą tinklelį
CURIOUS LONDON | Invest Lithuania

"Curious London" už šavo darbą gavo 11 000 svarų (~46 000 Lt). Kai normali, be tik didžiosios lietuviškos agentūros gali pretenduoti į panašų honorarą.

Ir visgi liūdna, kad mūsų komunikaciją už mus padarė britai (tačiau, štai "SlideShare" prezentacija jiems (?) nepavyko)…
Lithuanian Business Environment Overview

P.S. "Invest Lithuania" kampanija „We speak fluent business. Let’s talk Lithuania“ rinkodaros pasiekimų konkurse „Password 2014“ pripažinta geriausia viešojo sektoriaus įvaizdžio kampanija Lietuvoje.

Komentarai

Populiarūs įrašai