Informacinis-estetinis insultas


Sunku patikėti, kad šiais – nuožmaus rinkodarinio karo – laikais, yra kompanijų, besielgiančių taip, kad jų produktų nepirktų.

Prieš jus – geniali inovacija. UAB "Riestlitą", matyt, įkvėpė šampūnų segmentas, kuriame dažnai matomi produktai "šampūnas ir kondicionierius: du viename". Tad kam kurti privalomą maistingumo ženklinimo (deklaracijos) etiketę (juk tai tik bereikalingos išlaidos), jei ją galima atspausdinti tiesiai ant pagrindinės etiketės! Geriau ir Ostapas Benderis nesumąstytų.

Beje, "Riestlita" tituluojasi "kepykla", bet šie traškučiai kepti Ukrainoje (jei jums pavyks tai įskaityti)...

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Kas čia per naujadaras "sausbarančinas"?
Anonimiškas sakė…
Angliškai "traškutis"

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?