Kognityvinis disonansas

Gedimino prospekte "Lietuvos banką" renovuoja kompanija, logotipe naudojanti Didone kategorijos (pagal Vox-Atypi klasifikaciją) šriftą "Bodoni". "Bodoni" – tai rafinuotas klasicistinis šriftas, paprastai naudojamas įženklinti liukso prekes / paslaugas.

Ir koks buvo mano nusivylimas, kai tarp "B" ir "R" perskaičiau "Balkonų renovacija" :( Banalus ir jokio išskirtinumo nesuteikiantis pavadinimas. Lyg įženklintų kokią kaimo parduotuvėlę...

O būtų visai kas kita, jei kompanija vadintųsi, pvz. "Bakauskas ir Rimaitis" arba "Bona regnum" ir pan.

Vardas (turinys) turi atitikti formą.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?