Kuris šriftas efektyviausias?

2012 m. "The New York Times" atliko tyrimą, iš kurio paaiškėjo, kad informacija, surinkta "Baskerville" pasitikima labiausiai, o "Comic Sans" – mažiausiai. Buvo analizuoti serifiniai "Baskerville", "Computer Modern" ir "Georgia" bei beserifiai "Trebuchet", "Helvetica" ir "Comic Sans".
Panašų tyrimą šiemet atliko mobiliosios reklamos paslaugų kompanija "Yieldmo", tik jos tyrimo auditorija buvo 44 kartus platesnė (2 mln. internautų). Tyrimui pasirinkti beserifiai "Helvetica", "Arial", "Verdana" ir serifiniai "Times New Roman", "Georgia" ir "Garamond", kuriais buvo surinkti reklaminiai tekstai. Efektyvumas buvo matuojamas naudotojų spragtelėjimais (CTR). Blogiausią rezultatą parodė "Garamond" ir tai gerokai stebina, nes šis šriftas yra ir seniausias ir patikimiausias (beje, ilgus metus jis buvo korporatyviniu "Apple" šriftu).
"Yieldmo" tyrime nugalėjo "Times New Roman", skurtas dar 1932 m. TNR sėkmę "Yieldmo" aiškina tuo, kad jis sujungia "Baskerville" pedantiškumą, gerą "Georgia" skaitomumą ir "Garamond" elementų kontrastingumą. Po tyrimo "Yeldmo" ketina visų savo skelbimų šriftą pakeisti iš "Helvetica" į "Times New Roman".

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

Swedish is Beautiful

Reklamų prie magistralės Vilnius-Kaunas apžvalga: kodėl dauguma jų vis dar beviltiškos?

Logas "Atkurtai Lietuvai 100": dvigubi valdžios žaidimai ar jokios institucijų koordinacijos?