Plastinė operacija
"Parex" bankas tapo "Citadele". Gelbėdama banką nuo galimo bankroto, 2008 m. gale Latvijos vyriausybė jį nacionalizavo, įsigijusi 51% akcijų. Tačiau nežiūrint finansinių sunkumų, banko rebrandingui įgyvendinti buvo nusamdyti...spėkit kas? Wolff Olins + Leo Burnett.
Naujojo banko logotipo šriftas parinktas atsižvelgiant ir į naujausiais korporatyvinio dizaino tendencijas, ir, matyt, į siekį atgauti pasitikėjimą banko reputacija – dominuoja užapvalintais kampais, malonus akiai, labiau "moteriško" nei "vyriško" charakterio šiltas šriftas. Logotipo simbolio toli neieškota – pasirinkta Latvijos vėliava (tačiau modifikuota raudona spalva), kuri banko kontekste įgauna ir antrą prasmę – lygybės ženklą. Visumoje logotipas perteikia jauno, šiuolaikiško, veržlaus ir aktyvaus "geruolio" banko įvaizdį.
Įdomu ar šis įvaizdis padės žiaurioje (?) bankų konkurencinėje kovoje iškopti į lyderius?
Komentarai
Dabar čia labai siaurai ir asmeniškai pasakysiu, bet man žodis "citadelė" įsirėžęs tik kaip "Tamsos citadelė" - senų laikų laida apie sunkiąją muziką, berods per LNK :)