Plastinė operacija



"Parex" bankas tapo "Citadele". Gelbėdama banką nuo galimo bankroto, 2008 m. gale Latvijos vyriausybė jį nacionalizavo, įsigijusi 51% akcijų. Tačiau nežiūrint finansinių sunkumų, banko rebrandingui įgyvendinti buvo nusamdyti...spėkit kas? Wolff Olins + Leo Burnett.

Naujojo banko logotipo šriftas parinktas atsižvelgiant ir į naujausiais korporatyvinio dizaino tendencijas, ir, matyt, į siekį atgauti pasitikėjimą banko reputacija – dominuoja užapvalintais kampais, malonus akiai, labiau "moteriško" nei "vyriško" charakterio šiltas šriftas. Logotipo simbolio toli neieškota – pasirinkta Latvijos vėliava (tačiau modifikuota raudona spalva), kuri banko kontekste įgauna ir antrą prasmę – lygybės ženklą. Visumoje logotipas perteikia jauno, šiuolaikiško, veržlaus ir aktyvaus "geruolio" banko įvaizdį.

Įdomu ar šis įvaizdis padės žiaurioje (?) bankų konkurencinėje kovoje iškopti į lyderius?

Komentarai

eNyu sakė…
Įdomu tai, kad Parex pagrindinis ofisas Rygoj yra Citadele iela. Panašu, kad iš to pavadinimo įkvėpimas ir kilo. Aš pradžioj maniau, kad čia tik reklama naudojanti verslo centro pavadinimą... Ir stebėjausi, ką jie bando tuo pasakyt Lietuvoj.
Edvardas sakė…
Nežiūrint viso moteriškumo šrifte ir geruoliškumo įvaizdžio kūrimo, pavadinimas, tai pasirinktas karingas.

Dabar čia labai siaurai ir asmeniškai pasakysiu, bet man žodis "citadelė" įsirėžęs tik kaip "Tamsos citadelė" - senų laikų laida apie sunkiąją muziką, berods per LNK :)

Populiarūs įrašai