Geram vardui reikia mažiau reklamos



Kiti du genialiausi XX a. pavadinimai.

1. 1969 m. Kembridžo fizikas seras Roger Penrose vienoje konferencijoje paskelbė apie ”gravitaciškai visiškai suirusio objekto” atradimą. Salė žiovavo.
Po kelių mėnesių šį terminą jis pervadino į ”juodąją skylę” ir viso pasaulio spauda metėsi aprašinėti jo atradimą. Šiandien terminas ”juodoji skylė” yra neatsiejama pasaulinio žodyno dalis.
Kuo gi skiriasi terminas ”juodoji skylė” nuo ”gravitaciškai visiškai suirusio objekto”? Jis provokuoja, intriguoja, jaudina, yra konceptualus. Ir svarbiausia - įtikinamas.

2. George Huntington Hartfordas 1959 m. už 11 mln. dol. nusipirktos niekam nežinomos Hog Island (Bahamai) salos vardą 1962 m. pakeitė į Paradise Island. Nuo tada ji - regiono turizmo lyderė, kurios vertė pakilo iki 2 mlrd. dol. Paskutinis Jamesas Bondas - aš jo ištikimas gerbėjas ;) - ("Casino Royale") buvo filmuotas irgi čia.

Geram vardui reikia mažiau reklamos. Nes jis pats reklama.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Prideciau dar ir "kiwi" - tropiniu vaisiu importo rinkodarininku triumfas pries muitus ir gremezdiskus vaisiu vardus.
Anonimiškas sakė…
noretusi suzinoti, ka autorius mano apie savo blogo pavadinima?
Dizainologija sakė…
autorius megsta (gerai isimenamus) naujadarus :)
dizenterija - uzkreciamoji liga, sukeliama shigella genties bakterijos. noreciau, kad ir (geras) dizainas lietuvoje taptu uzkreciamu...
Dizainologija sakė…
p.s. taciau dar daznai lietuviskas dizainas sukelia viduriavima...
Anonimiškas sakė…
juokas irgi buna uzkreciamas (kaip ir ziovulys) ;) man, tarkim, atrodo, kad teigiamos asociacijos duoda daugiau teigiamo uztaiso, emociju. ypac kalbant apie dizaina, GERA dizaina, kuriam smaikstumas suteikia sarmo :) gal blogo pavadinimui neturetu galioti taisykle: kaip pavadinsi, taip nepagadinsi?

Populiarūs įrašai