Kaip kovoti su titanais



Atsakymas – verslo fokusavimas į siaurą nišą*. Kokteilio pagrindinės dalys visiems žinomos – (labai) gera prekė + PR (legendos kūrimas) + dizainas = aukšta kaina (ir aukšta emocinė pridėtinė vertė). Taigi, yra kietesnis nei "Harley Davidson" savininkų klanas, tai – "The West Coast Choppers" kompanijos, kurią tik 1992 m. įkurė Jesse Jamesas (buvęs grupių Danzig, Slayer ir Soundgarden apsaugininkas), gaminamų chopperių savininkai, tokie kaip Shaquille O'Nealas, Keanu Reevesas, Kid Rockas, Jamesas Hetfieldas. Kompanija per metus jų pagamina 12 - 14 vnt., o eilėje laukia daug piningingų rinktinių klientų. Chopperių kainų skalė - nuo $60,000 iki $150,000. Nežinau ar jie išties verti maišo baksų (nesu ir motociklų fanas), bet atkreipiau dėmesį į dizainą: dizainas = nuoga funkcija, iki kraštutinumo užaštrintas charakteris, dekoratyvinių pribumbasų, nereiklaingų detalių nerasta.
*aišku, ar šis teiginys universaliai pritaikomas – klausimas, reikalaujantis diskusijų, nes, mano manymu, iškyla daug papildomų faktorių – ekonominė situacija, rinkos masė ir t.t.

Komentarai

Populiarūs įrašai