Suokalbis arba dileriai, dizaino kileriai



Praktiškai visi Lietuvoje veikiantys automobilių dileriai ("Krasta Auto", "Fakto Auto", "Autobrava", "Piliakalnis", "Žaibo ratas", "Žibintas", "Raitas", "Sostena", "Silberauto", "Rasmitas") + "Tanagra" lyg susitarę savo identitetui pasirinko juodą spalvą ir Helvetica arba Arial šriftą. Kodėl? Tai visada man buvo didelė mįslė. Gal motininės firmos neleidžia (tačiau neseni logų atnaujinimai, pvz. "Raito", "Silberauto", "Autobrava" verčia manyti, kad šuo pakastas kitur)? Gal firmoms stilių kūrė jų sekretorės MS Word'e, naudodamos nemokamai instaliuotus kelis šriftus, o spalvą parinko pagal H.Fordo posakį "tebūnie bet kokia spalva, su sąlyga, kad tai juoda"? Mįslė.

Komentarai

Išpildytojas sakė…
Kad žinotumei kaip gamybininkams nepatinka Brush Script.

Populiarūs įrašai