Sensacional



2005 m. Brazilija pagal savo turizmo vystymo rinkodarinį planą (autorius - ispanas Josep Chias, 1983 m. sukūręs, be kita ko, turistinį Ispanijos brandą) išsirinko šalies turizmo logą. Konkurso eiga - pradžioje buvo atrinkti 39 dizaineriai, iš kurių pasirinkti 5 buvo pakviesti dalyvauti konkurse. Konkursą koordinavo Brazilijos grafinio dizaino asociacija, laimėjo dizaineris Kiko Farkas, honoraras - 30 000 Brazilijos realų (virš 40 000 Lt). Buvo, aišku, ir pasisakiusiųjų prieš ženklą, pvz. žinomas Brazilijoje dizaineris Elifas Andreato pareiškė, kad "mes - ne amebos". Ženklą inspiravo Brazilijos parkų dizainerio ir tapytojo Burle Marx (1909-1994) abstraktūs kūriniai (tai buvo ikonografinis atspirties taškas, įtrauktas į kūrybinės užduoties sąlygas). Ženklu siekta perteikti "džiaugsmą, sinusoidę/kreivę (gamta, gyventojų charakteris), šviesumą, ryškumą, gausumą (exuberance), spalvingumą, hibridiškumą, kutūrų/rasių sankirtą, modernumą, kompetenciją".

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Labai geras.

Idomu, vien tik statistiskai, kiek sprendimu reikia priimti norint sukurti toki loga?

Tikriausiai statistiskai apskaiciuoti neimanoma, taciau galima nustatyti, kiek galimu sprendimu is vis yra. 3 formos, pradedant nuo apskritimo ir baigiant tasku, kiek imanomu formu tame tarpe? Spalvos, sriftai, o dar tautos dvasios suradimas ir perteikimas... Blemba... arti begalybes.

Kaip tuomet tokie logotipai kuriami? Gilinamasi i vaizdus, atrandami desningumai, rysiai, reiksmes... o po to remiantis siuo pajautimu priimami nesamoningi sprendimai. Tikriausiai kazkaip panasiai.

Anonimas.
Dizainologija sakė…
Atsakymą rastume dzen budizme:
"Develop an infallible technique, then put yourself at the mercy of inspiration."

Populiarūs įrašai