Kodėl Aspiro (Lithuania) yra sukčiai?



Štai kaip, manipuliuojant tipografija, galima šauniai "išdūrinėti". "Aspiro" yra švedų kompanija, veikianti Skandinavijoje ir Baltijos šalyse. LNK suka ir suka štai tokius jos portalo boomi.lt klipukus. Taikoma į paauglius. Akivaizdu, jog verslas kuriamas nepadoriai nešvariai:
1. Ypač svarbi informacija rašoma super mažu šriftu ekrano apačioje.
2. Šios 4 informacijos eilutės būna vos kelias sekundes.
3. Ne klientas (jei patinka) prasitęsia paslaugos galiojimą, o boomi.lt jam ją pratęsia automatiškai ir būk budrus, jei nori jos atsisakyti.
Koks save gerbiantis paauglys gaudys ekrane praktiškai neįmanomą perskaityti papildomų sąlygų info? Tuo ir manipuliuojama. Kažkodėl reklamuojant vaistus, tiradą "prašome įdėmiai perskaityti (...)" reikia išpyškinti balsu, o štai šiuo atveju pakanka surašytų mažyčių raidelų ekrano apačioje. Taip, pasinaudojant paaugliais ir gudriu dizainu, tuštinamos tėvų kišenės. Pasirodo, skandinavai ne tik per bankus perpumpuoja namo pinigus. Ech, sąžiningos šalies etalonas...

Komentarai

R. sakė…
Jei jie balsu išpyškintų tą tekstą, esantį ekrano apačioje, jų paslaugų naudotojų drastiškai sumažėtų :)) Betgi būtų labai neblogai, jei kas juos įpareigotų!
Anonimiškas sakė…
Tai nesusije su salies etalonu. Tai susije su salyje esanciais verslininkais. Pasiulyk valdziai istatymo pataisa ir viskas.
Dali.us sakė…
Eilnis lochotronas. Aplamai visas tas paslaugas telefonines orientuotas i vaikus ir paauglius reikėtų uždrausti.
Anonimiškas sakė…
galbūt kai kam bus sveika susimoketi viena-kitą dešimtį litų, kad įprastų skaityti visas sutarties sąlygas :)

Populiarūs įrašai