Spark Your Imagination



"Stumbro" "999" ir "Žalių 999" reklama spaudoje man patiko. Dėl šūkio, iš jo išplaukiančios idėjos ir techniškai sudėtingų montažų. Iki tol, kol pamačiau "Mirinda" ("PepsiCo") reklamas. Nuo tada seni užkeikimai nustojo veikti...
P.S. Gaila, kad neradau "999 apelsininės" reklamos.

Komentarai

Edvardas sakė…
Kaip čia pasakius, nei pirmas nei antras netrykšta dideliu originalumu ir didesnė tikimybė, jog gimė nesusijusiai. Perėjus per kokį Deviant.com ar Behance galima pilnus krepšius pririnkti tokių vizualų, kur briefo raktažodžiiai buvo: spark, splash, glow, mystery etc.
standartiniai fotošopiniai dalykėliai.
Anonimiškas sakė…
...du desinieji labai auksines zuvytes pamego.
Anonimiškas sakė…
Koks pagrindinis argumentas tu, kurie reklamuoja alkoholi? "Mes nematome zalos daromos visuomenei" ar "Toks yra musu darbas, mes esame sistemos dalis", ar "Mes neverciame zmogaus gerti iki zemes graibymo, kiekvienas turi laisva pasirinkima (nors is tiesu taip nera)", ar dar kaip kitaip?
Anonimiškas sakė…
O gal "zmogus ir be reklamos gertu, mes tik padedam jam pasirinkti kokybiska gerima" - sis skamba pakankamai nekaltai, bet ar tikrai taip yra?
Anonimiškas sakė…
Aš tai visiškai jokių panašumų nematau. Tas pats būtų teigti, kad Saulė ir ratas yra panašūs, nes abu apvalūs, net nesigilinant į jų funkciją. Devynerių atveju dizaino funkcija pabrėžia tradiciją, šamanizmą, o Pepsi atveju - gyvumą, linksmumą. O man ne tik funkcija, bet ir įgyvendinimas neatrodo panašus. Plius, lietuviška reklama atrodo daug labiau išbaigta.

Populiarūs įrašai