Ar Twitter galingiausias XXI a. rinkodaros ginklas?



Nesinaudoju Twitteriu, nes gali kilti pavojus nuo info input-output "užsilenkti". Vienok, jau minėta rizikos kapitalizmo žvaigždė Guy Kawasaki aprašo, kaip iš Linkedino ir Twitterio išspausti "visas sultis" ir tvirtina, kad Twitteris yra geriausias XXI a. rinkodaros įrankis. Įdomu, ar jo nuomonė nepasikeitė, nes mintys apie Twitterį surašytos beveik prieš 1,5 m.

Komentarai

Grikinis sakė…
Na nemanau, kad twitter'is gera vieta rinkodarai, čia labiau naujienų sužinojimas akimirksniu, tik bėda, kad reikia labai atsirinkti tas naujienas. Įmonės reklamuodamos save ar produktą twitter'yje nieko negali pasakyti tame 140 simbolių rėmelyje, dažniausiai tai tik nuorodos į tikrąją informaciją, ir po kurio laiko labai atsibosta, paskui tiesiog tu nustoji sekti tą įmonę, firmą. Man asmeniškai įdomiau sekti žmones kurie turi kuo pasidalinti ir "prafiltravę" savo rss srautus pasidalina įdomia informacija būtent man, pvz naujausia ir įdomia info apie linux mano atveju.

Populiarūs įrašai