Naujas "Microsoft" šūkis ir koncepciniai produktų logai


"Microsoft" įvaizdis stipriai atsilieka nuo "Apple" ir "Google". Liepos 21 d. Atlantoje įvykusioje "Microsoft Global Experience" konferencijoje, skirtoje 11 000 firmos darbuotojų, buvo pristatytas naujas kompanijos šūkis – "Be What's Next" – ir koncepciniai "Windows", "Windows Phone", "Xbox", "Bing" ir "Office" logai. Filmuota konferencijoje medžiaga iš YouTube buvo operatyviai pašalinta, tad turit progą juos pamatyti gyvai čia.

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Tie nauji logo, mano diletanto nuomone, tai tragedija. Žiūrint video kaip jie transformuojasi vieni iš kitų, ir tai nekoks įspūdis. O jau kai toks žalias rėmelis kur nors bus nupaišytas, tai niekas neatpažins.
Įdomybės sakė…
Patinka man minimalizmas, bet xbox logotipas tai klaikus
EvIL sakė…
į oficialų Microsoft marketingą pereis tik šūkis, ne logotipai ;] o gaila

Populiarūs įrašai