Dizainas ir politika


Rugsėjo 15 d. JAV Demokratų partija pristatė savo naująjį partijos logotipą (Niujorko agentūros SS+K darbas). Nebėra asilo, nebėra vėliavos. Ženklas tapo kosmopolitiniu (kaip ir Amerika?). Dizaineris Felix Sockwell pastebėjo, kad sekantys Amerikos žiniasklaidą, turėjo įžvelgti, kad ženklo koncepcijos idėjai pasitarnavo B.Obamos frazė "If you want to go forward, what do you do? You put it in D, don’t you? Republicans want you to put in R, and head back to the Bush policies that got us into this mess."

Lietuvoje politinės partijos savo vizualinį identitetą – gal išskyrus Socdemus (tačiau jiems lengviau – tereikėjo adaptuoti pasaulinį Socdemų simbolį "ranką, laikančią rožę") – suvokia taip pat, kaip šalies įvaizdžio kūrimą, t.y. dar nelabai supranta, kas tai yra ir kam to reikia. Jei lygintume jų rinkodarinio-komunikacinio sąmoningumo augimą su žmogaus augimu, sakyčiau pasiektas darželinukų lygmuo.

Beje, tinkle tuoj pat pasirodė ir Demokratų logo parodijų. Ypač mėgsta pašiepti savo politikus Rusijos dizaineriai.

Komentarai

Populiarūs įrašai