Kaip sukurti gerą pavadinimą?

Du prekinių ženklų pavadinimų pavyzdžiai iš gatvės: vienas – smagus ir įsimenantis (diz. Liutauro Salasevičiaus butikas (?), kitas (šiauliečių UAB "Tashini") – nesuprantamas (gal tai netaisyklingai užrašytas prancūziško žodžio piniginė – "porte-monnaie" (tariasi "portmonė") tarimas?). Pastarojo pavadinimo matome ir dvi logo versijas (viršuje, iškaboje ir apačioje, ant durų). Štai, ką tokias atvejais pataria Al Ries.

P.S. Galbūt esmė tame, kad įdomesnis – iš Užupio (t.y. kūrė menininkas), o "piniginė" – iš Gedimino pr. (t.y. kūrė verslininkai)? :)

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Tas, jūsų manymu, smagus ir įsimenantis, deja, vogtas: Susannos Kubelkos romano vertimas vadinasi „Šiandien madam pareis vėliau“ (1995). Autorinių teisių problema vis dėlto kyla.
Dizainologija sakė…
Nemanau, kad grožinio kūrinio pavadinimo (jei tik jis nėra užpatentuotas) adaptavimas prekės ženklui yra vagystė.
Edvardas sakė…
Negaliu žiūrėti tų Al Ries video :)

Jaučiuosi lyg žiūrėčiau "Vedęs ir
turi vaikų". Šriftai, makiažas, ppt stiliaus kadrų kaita...
Dizainologija sakė…
Old school, bet laiko išbandyta :)

Populiarūs įrašai