KTE – Gazprom: kaip brolis su sese
Atsitiktinai vilniškės PR kompanijos "Avenire" tinklapyje aptikau info apie 2009 - 2010 m. vykdytą Kauno termofikacinės elektrinės įvaizdžio formavimą.
"Užduotis: Agentūrai patikėta formuoti pozityvų Kauno termofikacijos elektrinės įvaizdį Kauno bendruomenėje, tarp valdžios (Kauno miesto savivaldybė, Seimas, Vyriausybė ir jai pavaldžios institucijos, VKEKK) atstovų ir kitų nuomonių lyderių. Kauno termofikacijos elektrinę siekiama pristatyti kaip aktyvią bendruomenės narę, atskleidžiant bendrovės korporacinę atsakomybę, socialinės politikos prioritetus."
Atliekami veiksmai: Nuolatinis darbas su didžiausią įtaką Kaune turinčiomis žiniasklaidos priemonėmis, (…) darbas su vietos valdžios institucijomis, (…) tęstinis socialinės atsakomybės projektas "Pažangiausia klasė".
Žinant, kad žmogus per akis gauna ~90% informacijos, visgi keista, kodėl PR agentūros ir jų klientai dažnai neišdrįsta keisti ir kompanijos "drabužius" - vizualinį įvaizdį (o dažnai to verkiant reikia). Tradiciškai, gavus panašias užduotis, išimtinai atakuojamos mentalinės visuomenės nuostatos, stereotipai, t.y. vykdoma psichologinė manipuliacija. Kitaip tariant, šiuo atveju jums pristato XX a. 7-o dešimtmečio stiliaus nutrintu kostiumu apsirengusį ir sušukuotą verslininką (štai kaip jie atrodė) ir liaupsina koks jis šiuolaikiškas, novatoriškas ir finansiškai pajėgus.
KTE vizualinis įvaizdis prašosi atskiro komentaro. 2003 m. KTE įsigijo "Gazprom". Neradau informacijos apie KTE logo evoliuciją, bet dabartinė ženklo stilistika kažkodėl perdėm panaši į "Gazprom", dvelkia naftalininiu, kai kam nostalgišku 7-8-uoju XX a. dešimtmečiu. O gal reikėjo pasielgti, kaip pasielgė "Omnitel" motininė kompanija - homogenizuoti padalinių stilistiką? Na, o ką reiškia agresyvus mėlynas G raidės formos simbolis (aliuzija į "Gazprom"?), taip ir nesupratau.
"Užduotis: Agentūrai patikėta formuoti pozityvų Kauno termofikacijos elektrinės įvaizdį Kauno bendruomenėje, tarp valdžios (Kauno miesto savivaldybė, Seimas, Vyriausybė ir jai pavaldžios institucijos, VKEKK) atstovų ir kitų nuomonių lyderių. Kauno termofikacijos elektrinę siekiama pristatyti kaip aktyvią bendruomenės narę, atskleidžiant bendrovės korporacinę atsakomybę, socialinės politikos prioritetus."
Atliekami veiksmai: Nuolatinis darbas su didžiausią įtaką Kaune turinčiomis žiniasklaidos priemonėmis, (…) darbas su vietos valdžios institucijomis, (…) tęstinis socialinės atsakomybės projektas "Pažangiausia klasė".
Komentarai
http://www.delfi.lt/news/daily/lithuania/kbrazauskienes-partijos-logotipas-plagiatas.d?id=48865560