Kaip reikia planuoti krizines situacijas



"Vilniaus energija - Dalkia" sukėlė audrą tiek Vilniaus gyventojų, tiek politikų tarpe, pateikusi įspūdingas šildymo sąskaitas už lapkritį. Nesigilinsiu į komercinę ir etinę įvykio pusę, man įdomiau šios šachmatų partijos eiga laike.

Antikrizinis ėjimas sušvelninti visuomenės pasipiktinimą pasirinktas paprastas ir senai žinomas PR/reklamos pasaulyje, tiesa Lietuvoje jis nedrąsiai naudojamas (dažniausiai per rinkimus). "Vilniaus energija - Dalkia" lauko reklamos stendai tema "Mes - paprasti, kuklūs žmonės, kaip ir jūs" (iškart pagalvojau apie paperkantį katino žvilgsnį iš "Šreko" :) pasirodė prieš ar maždaug tuo pat metu, kaip ir sąskaitos už šildymą. 


"Vilniaus energija - Dalkia" iš anksto žinojo kokios bus sąskaitos ir kokį ažiotažą tai sukels, todėl tam atitinkamai pasiruošė, pateikdama save kaip kuklią ir "draugišką" (trūksta tik prierašo "Mes jus mylime!" :) įmonę, taip bandydama neutralizuoti kerštaujančios godžios monopolistės įvaizdį. Nes sugalvoti kampaniją, organizuoti kastingą ir fotosesiją, sukurti dizainą ir užsakyti media reikia ne dienos ir ne dviejų! Net ir logotipas "Vilniaus energija" sunkiai įžvelgiamas, jo dydis mažesnis, nei įprasta lauko plakatuose. 

Tai, ką padarė "Vilniaus energija - Dalkia", nepadarė "Snoras", iš kūrybinės strategijos pusės sprendimas pasirinktas taikliai ar tai duos vaisių - pažiūrėsim. Kas sukūrė šią kampaniją informacijos neturiu.

Komentarai

pR sakė…
Darė http://www.experiential.lt/
dū sakė…
Techniškai gera, bet neetiška kampanija - bando nukreipti žmonių pyktį į paprastus darbuotojus, ir parodyti neva jis nemotyvuotas.

Populiarūs įrašai