Naujas rinkiminių kampanijų ginklas – infografika


Sekmadienį pasibaigė prezidento rinkimai Prancūzijoje, kuriuose socialistas François Hollande nugalėjo konservatorių Niocolas Sarkozy. Rinkimų kampanija mane sudomino dviem aspektais – tuo, kaip  kandidatai panaudojo socialinius tinklus ir tuo, kad lyg sutarę, abu pagrindiniai kandidatai į prezidento postą (tiksliau jų komunikacijos konsultantai) komunikuodami naudojo daugybę inforgrafikos.

Socialiniai tinklai parinkti taip – Nicolas Sarkozy: Facebook, Youtube, Twitter ir Soundcloud; François Hollande – Daily Motion, Facebook, Twitter, Flickr, Scribd ir Soundcloud.

Nicolas Sarkozy komunikacijos "spin doctors" vaidmenys – šūkį ("La France forte" – "Stipri Prancūzija") sukūrė Jean-Michel Goudard (vienas Euro RSCG įkūrėjų ir bosų), fotografas – Nicolas Guérin, reklaminę kampaniją kūrė – BBDO. François Hollande padėjo BDDP & Fils (įskaitant šūkį ("Le changement, c'est maintenant" – "Pokyčiai jau dabar") ir grafinį dizainą).

Niekas turbūt to nepastebėjo, bet abu kandidatus suvienijo vokiečių kompanija "Linotype" – N.Sarkozy savo komunikacijoje naudojo jos šriftą "Trade Gothic Extended", o F.Hollande – "Avenir".

Laimėtojo - F.Hollande infografika:
























Komentarai

Populiarūs įrašai