Tendencijos ir inspiracijos

Kas gi azerbaidžaniečiams sukūrė Eurovizijos vizualinį stilių? Ne, ne patys. Azerbaidžaniečiai renginio prodiuseriais pasirinko vokiečių "Brainpool" – tą pačią, kuri prodiusavo 2011-ųjų Euroviziją Diuseldorfe, kuri savo ruožtų grafinį dizainą užsakė britų kompanijai "Turquoise" – tai pačiai, kuri sukūrė 2011-ųjų Eurovizijos Diuseldorfe grafinį stilių :) Darbo mastas milžiniškas, jį britai atliko tvarkingai, nors pernykštis jų projektas man labiau zeitgeistinis.

"Turquoise" sukurtas logotipas savo stilistika ir kompozicija man priminė "Landor" 1998 m. sukurtą Nagano žiemos olimpinių žaidynių logotipą. Nors ženklus skiria net 14 metų (šiems laikams tai jau daug), matome, kad ši laisvo stilizavimo – lekalinė – grafinio dizaino tendencija tebeišlieka populiari.

















Komentarai

Populiarūs įrašai