Ieškoti šiame dienoraštyje
Grafinis dizainas ir brandingas (ženklodara): apžvalga ir analizė.
- Gauti nuorodą
- „Facebook“
- X
- El. paštas
- Kitos programos
Etiketės
Populiarūs įrašai
GRAFINIS DIZAINERIS – GĖDINGA SPECIALYBĖ
- Gauti nuorodą
- „Facebook“
- X
- El. paštas
- Kitos programos
Komentarai
Kodėl toks variantas blogai?
"Package Design Workbook: The Art and Science of Successful Packaging" by Steven DuPuis and John Silva,
"Packaging Design: Successful Product Branding From Concept to Shelf" by Marianne R. Klimchuk and Sandra A. Krasovec
"Really Good Packaging Explained: Top Design Professionals Critique 300 Package Designs and Explain What Makes Them Work" by Rob Wallace, Bronwen Edwards, Marianne Klimchuk, Sharon Werner.
Spalva mėlyna, man regis, kad parinkta dėl to, kad pati „Ringuva“ ir kiti ženklai - mėlyni.
Deja, būna ir atnaujinimai ne visada pavyksta. Pvz. GAP pavyzdys – netikiu, kad ten kokie „tepleptikai“ buvo atnaujinę logotipą.
Tokiu būdu kažkaip tarsi grįžtama atgal.
http://i2.cdn.turner.com/money/2010/10/08/news/companies/gap_logo/gap_logo.top.gif
Ir su jokia meile ženkle esanti "m" raidė, asmeniškai man, nesiasocijuoja. Nebent kažkur tai su odontologinėmis paslaugomis...
O dėl GAP logo atnaujinimo - akivaizdu, kad tai GAP vadybos skyriaus logo "tobulinimo" vizijos įgyvendinimas. Dizaineriai čia tebuvo įrankiu. Bet kuris sveikai mąstantis dizaineris (net ir studentas) vargu ar tokį sprendimą siūlytų. Šiame kontekste, beje, labai sveika paskaityti sociologo Malcolm Gladwell straipsnį "The Talent Myth" http://www.gladwell.com/pdf/talent.pdf
1 var. M raidė, kažkodėl primena dantį arba užpakalį.
2 var. neskaniai storas ir visiškai nederantis prie bendro stiliaus.
Ir man taip pat nepatinka, kai raidžių formos prievartaujamos. Toks įspūdis susidaro, žvelgiant į raidės M transformaciją. Ir, kaip buvo paminėta, vaizdas krypsta į odontologijos sritį
Roberto siūlomas - išsiskiriantis ryškus. Bet trūksta moteriškumo, lengvumo. Pats šriftas galėtų kažkokią reikšmę perteikti.