Natūropatinis dizainas pagal kun. Sebastianą Kneipą
Birštonas bandys dinamizuoti savo – sveikatingumo kurorto – įvaizdį ir ta proga investavo į prekės ženklo logotipo kūrimą. Pats savaime žingsnis sveikintinas, jei šios idėjos kūrėjai turi veiksmų planą ir remiasi ilgalaike strategija. Be investicijų į kryptingą įvaizdžio formavimą ir savo nišos paieškas, vargu ar Biršoną išgelbės džiazo festivalis ir beveik išblukęs romantiškas praeities įvaizdis.
Sprendžiant iš pranešimo spaudai, Birštonas sieks tapti pirmuoju sveikatinimo kurortu Lietuvoje, taikančiu unikalią Kneipo sveikatos filosofijos metodiką, kurioje apjungiami penki natūralaus sveikatinimo elementai: vaistažolių ir vandens terapija, subalansuota mityba, judėjimas bei harmonija. Naujasis logotipas ir Kneipo filosofija nuo šiol taps pagrindiniais miesto komunikacijos elementais.
Įdomu tai, kad Vikipedijoje vokiečių kunigo Sebastiano Kneipo sukurtas natūropatinis gydymo metodas įvardijimas kaip pseudomokslas. Drąsus Birštono žingsnis remtis alternatyvia medicina.
Na, o logotipas nepavyko. Logotipą kūrė RsV agentūra "Komunikacija ir konsultantai" (o labiau tikėtina, kad jų samdytas dizaineris). Pirma, jame akivaizdžiai per daug grafinių elementų ir smulkių detalių. Stilizacija – nuobodi. Bendras estetinis įspūdis – lyg ilgai stalčiuje gulėjęs, apie 1995 m. sukurtas darbas. Spalvos disonuoja, o juk parašyta "harmonija". Šriftas nepritaikytas el. komunikacijai, kerningas pasibaisėtinas. Atkreipkite dėmesį į tarpus tarp B-I-R ir O-N. Neaišku, kam uždėta karūna ant "S", nes jos beveik nesimato. Sumažintas logotipas apskritai nebesuprantamas.
Šūkio nekomentuosiu. Taigi, tik sukurta, o JAU reikia atnaujinti. Beje, nuo praeitų metų pabaigos savo prekės ženklo logotipą turi ir Lazdijai. Nesusipratimas...
Komentarai