Euro įvedimo kampanijos logo: asketizmas ar šykštumas?


Turbūt pastebėjote, kad iš valstybinių įstaigų gaunamuose el. laiškuose atsirado papildomas logotipas, reklamuojantis euro įvedimą. Masyvi, matyt Finansų ministerijos arba "Lietuvos banko" inicijuota, įvykio viešinimo akcija.

"Lietuvos banko" paskaičiavimu, vienkartinės euro įvedimo išlaidas sudarys iki 1 mlrd. Lt, o iki 2019/2022 metų euro įvedimo papildomos sąnaudos sudarys dar papildomai 1.149 mlrd. Lt (matyt, turimas omeny Europos stabilizacijos fondas, nors ekonomistas V. Katkus teigia, jog tam reikės ~5.6 mlrd. Lt, tačiau, jei tiesa, kad euro įvedimo nauda bus 40 mlrd., tai ne taip jau ir svarbu).

Na, o euro įvedimo viešinimui "Lietuvos bankas" pasirinko dar 2006 m. UAB "Publicum" pirmąjam euro įvedimo Lietuvoje bandymui sukurtą logotipą, t.y. nusprendė sutaupyti. O tikrai nevertėjo, nes praėjus 8 metams ženklo estetika, manau sutiksite, nebeatitinka tokio kalibro įvykio reprezentacijos. Manau netiko ji ir 2006-iesiems. Na, jei euras būtų įvedamas 1993 m. – galbūt.

Keletas pavyzdžių, kaip euro įvedimą komunikavo kitos Europos šalys:
Čekija dar tik ruošiasi euro įvedimui. 2007 m. euro įvedimo kampanijos logo konkurso nugalėtojas – Boris Meluš.
Estija (2011). Prastai.
Latvija (2014)
Slovakija (2009)
Slovėnija (2007)
Malta (2008)
Kipras (2008) ("Total change eith Euro. It's in your hands!")



Komentarai

pR sakė…
Jeigu atmintis nepaveda, tai logotipą, kaip ir visą tuometinę reklaminę kampaniją sukūrė Adell Taivas Ogilvy (vienas grupės Publicum-Lukrecija BBDO-Adell Taivas Ogilvy dalyvių). Kampanijos, kaip suprantu, ankstyvosios nepasirinko? :)
Dizainologija sakė…
Gali būti. LRFM informavo apibendrintai – tai "Publicum" kūrinys.
Anonimiškas sakė…
Na mūsiškis toli gražu ne baisiausias

Populiarūs įrašai