Tendencija: minidizainas


Niekas nėra tobulas ir nieko nėra amžino (išskyrus amžinybę). Neįmanoma visų situacijų nuspėti iš anksto. Netgi vienas geriausių strategų ir daugiausia ėjimų į priekį gebėjusių suskaičiuoti žmonių – Garis Kasparovas – vieną dieną pralaimėjo mašinai. Bet kai viską atiduodame į rankas mašinoms, tai tampa labai ribota, šalta ir neilgaamžiška, nors kurį laiką ir linksmina. 
Todėl ženklai atnaujinami, jie vystosi. Jie derinami prie "l'air du temps" (t.p.ž.k."zeitgeist"). Nes jie gyvi. Vartotojai šių pasikeitimų kartais net ir nepastebi. 
Modifikuotas 2014 m. Po to, kai olandų "De Telegraaf" pranešė, kad atnaujinimas miestui kainavo 100 000 eurų, redizaino autorius Erikas Spiekermanas turėjo aiškinti, kad keturi darbo mėnesiai skirti ne tik pagerinti logotipo skaitomumą, bet ir sukurti visai naują miesto grafinio komunikavimo stilių
Šio garsaus brendo ženklą ir pakuotę 2013 m. atnaujino JAV dizaino studija "PhilippeBecker" (dabar "Sterling Becker"), kuri šrifto atnaujinimą patikėjo tipografui Johnui Stevensui. Po redizaino logotipas tapo subtilesniu ir rafinuotesniu.
Kūrybinių dizaino darbų pristatymo platforma "Dribbble" savo ženklą atnaujino šiais metais. Jam panaudotas šriftų "Handsome Pro Bold" (Nick Shinn) и "League Night" (tipografija "House Industries") miksas. "Dribbble" įkūrėją ir dizaino autorių Dan Cederholm įkvėpė "Kleenex" brendo logas (žr. žemiau). Ženklas, iš mėgėjiškai suraityto, tapo profesionaliai išpildytu.
2014 m. EBU pristatė atnaujintą (pirmą kartą nuo 2004 m.) "Eurovizijos" logotipą. Užsakymas buvo patikėtas olandų studijai "Cityzen" (t.p.ž.k. Cornelis Jacobs, jo studiją jau nupirko olandų "Storytegic"). Redizaino tikslas – atsikratyti nereikalingų detalių. Iš esmės C.Jacobsas perpiešė raides iš naujo, bendrą vaizdą išsaugodamas nepakitusį.
2013 m. "Google" atsikratė pseudo trimatiškumo, šešėlių ir tapo plokščiu. O 2014 m. dvi raides dar pastūmė keliais pikseliais, kad pagerintų kerningą ir sulygiuotų "l" su apatine raidžių linija. Net ir nepastebėjote.
"H&M" logo broką prieš kelis metus ištaisė švedų BVD (kurių šūkis "Simplify to Clarify"). Kartu buvo atnaujinta grafinio komunikavimo sistema.
Daugelio internautų numylėtos "Instagram" ženklą 2013 m. atnaujino "Mackey Saturday" dizaino studija. 50-ųjų stiliaus "Billabong" šriftas tiesiog prašėsi būti atnaujintu. Ženkle pasiektas neblogas retro/moderno miksas – "Looking to the past to inspire the future".
"Kleenex" vardaženklį (angl. "wordmark") 80-aisiais sukūrė legendinis dizaineris Saulas Bassas, 2008 m. jį modifikavo studija "Sterling Brands". Dvasią išsaugojo, įvedė lengvumo ir žasimingumo.
Naujienlaiškių siuntimo platformos "MailChimp" ženklo atnaujinimas buvo patikėtas JAV dizaineriei ir kaligrafei Jessicai Hische. Man rodos ir nedizaineriui matyti, kad iš kreivo-šleivo vardaženklis tapo tvarkingesniu, aiškesniu ir profesionalesniu. Dizainerė savo svetainėje pristatė visą kūrybinį procesą.
2011 m. tipišką startuoliškai-mėgėjišką "Pinterest" vardaženklį dizaineriai Mike Dealas ir Juanas Carlos Paganas sumodernino bei suteikė jam daugiau personalumo ir išskirtinumo. Matome, kad JAV neslūgsta retro-modernistinė internetinių IT kompanijų vardaženklinių logotipų banga.
Po to, kai 2011 m. kompaniją "Motorola" nupirko "Google", logo atnaujinimas tapo neišvengiamu. Drąstiškų pakitimų neįvyko, bet šriftas pakeistas subtilesniu ir – pasiduodant "draugiškumo" tendencijai tipografiniame dizaine – surinktas mažosiomis raidėmis. Su neišvengiamu prierašu.
Dizaineris Sean Martell 2013 m. atnaujino "Mozilla" logą, kad šis taptų švaresniu ir aiškesniu.
2014-ųjų vasarą ir "Nescafé" kartu su paleista marketingo kampanija "REDvolution" atnaujino ir savo vardaženklį. Vėlgi – mažiau smulkių detalių, aštrių kampų ir daugiau draugiškumo bei modernumo. "E" akūtas tapo panašus į "Twitter" paukštelio kūno formą, nors iš tiesų tai yra tuščia firminio puodelio rankenėlės erdvė. Ženklo antaujinimu rūpinosi dvi prancūzų reklamos agentūros – "Publicis" ir "Ogilvy One" bei viena dizaino - "CBA".
"Philips" 2013 m. modifikavo dar 1938 m. sukurtą kompanijos logotipą. Projektą įgyvendino "Philips" vidaus dizaino grupė, vadovaujama Thomas Marzano, bendradarbiaudama su "Interbrand", "Ogilvy", OneVoice". Tegyvuoja spalva ir lenktos linijos!
2014 m. Niujorko dizaino studija "Work Order" sukūrė logotipą  laikraščio "The New York Times" video kanalui . Ženklui panaudota "T" raidė iš laikraščio logotipo.
2013 m. "Tumblr" vidaus dizaino komanda sumodernino populiarios tinklaraščių platformos logotipą – kai kur nuėmė, kai kur modifikavo serifus, pakeitė raidžių formas.  
2014 m. "Volvo" ženklo (t.p.ž.k. "Ironmark") atnaujinimo ėmėsi iškart dvi agentūros – švedų "Stockholm Design Lab" ir amerikiečių "Trollbäck & Company". Kompanijos pavadinimas nuo šiol įspraustas į žiedą, trimatiškumo efektas tapo matiniu ir paprastesiu. Pirmą kartą naujasis ženklas panaudotas ant "Volvo" visureigio "XC90".

Remtasi:
underconsideration.com
youthedesigner.com
lookatme.ru

Komentarai

Anonimiškas sakė…
Dribbble naujas "madingas" vienos linijos kastratas, senasis atseit "megejiskas" gyvesnis:)
Anonimiškas sakė…
ta pati nuobodi spirale ir naujame kleenex logotipe
Anonimiškas sakė…
ir ta pati problema mail chimp, palyginus fragmenta CHIM su senuoju, ispudis, kad dizainere rase pirmos klases dailyrasti, raides sulygiuotos... rezultatas- teisingai gulintis lavonas:)
aplamai rekomenduoju rezervuotai ziureti i atnaujinimus, cia man patinka komentarai, ne visada profesionamus, bet...
http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/industry/corporate/#.VWBmKVntlBd

Populiarūs įrašai