Mirties brendinimas
Gruodžio 3 d. koncernas „Kalašnikov“ oficialiai pristatė naująjį kompanijos vizualųjį stilių. Koncernas buvo sufomuotas 2013 m. rugpjūčio 13 d., reformavus kompaniją „Ižmaš“. Ta proga buvos sukurtas ir pirmasis koncerno prekės ženklo logotipas (dizaino autorius nežinomas), kuris buvo atrinktas iš 50 projektų. Ženklą asmeniškai patvirtino pats V.Putinas. 49% „Kalašnikov“ akcijų priklauso privatiems asmenims, 51% – valstybinei kompanijai "Rostech".
Šiai dienai pasaulyje yra virš 100 mln. „Kalašnikov“ automatų – tai koncerno flagmanas ir, be abejo, žinomiausias pasaulyje ginklas, kuriuo ginkluotos 106 šalių kariuomenės (tai ir 90% Rusijos kariuomenės šaunamųjų ginklų), jis eksportuojamas į 23 šalis, o Mozambikas „Kalašnikovu“ papuošė savo valstybinę vėliavą. Be karinių, koncernas gamina sportinius ir medžioklės ginklus.
2012 m. rusų brendingo agentūra „BrandLab“ koncerną įvertino 10 mlrd. JAV dolerių.
Šiai dienai pasaulyje yra virš 100 mln. „Kalašnikov“ automatų – tai koncerno flagmanas ir, be abejo, žinomiausias pasaulyje ginklas, kuriuo ginkluotos 106 šalių kariuomenės (tai ir 90% Rusijos kariuomenės šaunamųjų ginklų), jis eksportuojamas į 23 šalis, o Mozambikas „Kalašnikovu“ papuošė savo valstybinę vėliavą. Be karinių, koncernas gamina sportinius ir medžioklės ginklus.
2012 m. rusų brendingo agentūra „BrandLab“ koncerną įvertino 10 mlrd. JAV dolerių.
2014 m. „Kalašnikov“ nusprendė dar kartą rebrendinti koncerną, įskaitant ir tris jo pagrindines ginklų linijas – „Kalašnikov“ (kariniai ginklai), „Baikal“ (medžiokliniai) ir „Ižmaš“ (sportiniai). 20 mln. rublių (tuo metu – apie 380 000 JAV dol.) vertės viešą konkursą laimėjo su „Rostech“ dirbantis strateginių komunikacijų centras „Apostol“, pasiūlęs 15 mln. rublių kainą.
"Apostol" viena iš savininkų ir generalinė direktorė yra garsi gruzinų kilmės Rusijos žurnalistė, TV laidų vedėja, prodiuserė ir manekenė Tina Kandelaki.
Biudžetą rebrendinimui iš savo lėšų skyrė du koncerno „Kalašnikov“ bendrasavininkai – generalinis direktorius Aleksejus Krivoručko ir Andrejus Bokarevas. Analizei ir tyrimams "Apostol" užtruko tris mėnesius. Logotipo simbolio šerdis – charakteringa šio automato šovinių dėtuvės forma. Reklaminių tekstų antraštėms sukurtas trafaretinis šriftas, tokia technika paprastai rašomi infomaciniai užrašai kariuomenėje.
P.S. 1946 m. į Iževską, kuriame yra "Kalašnikov" gamybinė bazė, buvo atvežti 16 ginklų konstruktorių iš Vokietijos, tarp kurių – Hugo Schmeisser (sukūręs panašų į "Kalašnikov" automatą "StG 44" vokiečių kariuomenei), kompanijos "Gustloff Werke" (buv. "BSW", gamino pistoletus "Luger" ir "Mauser", bei prieštankinį kulkosvaidį "Panzerbüchse 39") vyr. konstruktorius Karl Barnitzke ir jo pavaduotojas Oscar Schunk, kompanijos "Grossfuss" (kulkosvaidžiai "MG42") konstruktoriai Werner Gruner ir Kurt Horn, iš jų sudarytas konstravimo skyrius Nr. 58 gamykloje Nr. 74 (vėliau tapusia "Ižmaš"). Visi jie Iževske dirbo iki 1952 m. vasaros. Automatas "Kalašnikov" pasirodė 1948 m...
Komentarai