Pagaliau aplenkėm 1991-ųjų Vokietiją!
Info dizainas. Vakar, po rekonstrukcijos atidarytas dar 1861 m. statytas, gražus kaip nuotaka Kauno tunelis. Jo ilgis ~1300 m, rekonstrukcijos kaina - 100 Mln Lt, t.y. 1 cm kainavo ~770 Lt. Po rekonstrukcijos traukiniai tuneliu galės važiuoti 83 km/val. greičiu. 1991 m. Vokietijoje atidarytas naujas (ne rekonstruotas) Mündener tunelis, kurio ilgis 10500 m, kainavo ~100 Mln € (345 Mln LT), t.y. 1 cm kaina ~95 € (~328 Lt). Tuneliu traukiniai gali važiuoti 240 km/val. Vadinasi per 20 m. kainų prasme mes pavijome ir dvigubai aplenkėme 1991 m. Vokietiją. Va, kad taip technologijose ir dizaine judėtume į priekį...
Komentarai
2. 1991 m eurų nebuvo
3. Seną daiktą remontuoti visada yra brangiau nei pastatyti naują, ypač jei tas senas yra Kultūros vertybė ir jį saugo atitinkamos įstaigos biurokratai
4 juokingas greitis. kokiu greičiu važiuotumėte automobiliu jei pravažiuotumėte tokį kelio ženklą: baltas apskritimas su raudonais kraštais ir viduje įrašytu skaičiumi 92,5? nors žinau iš kur jis nukopijuotas. bet vistiek juokinga... :)
žodžiu prašovėte
P.S.