100 x 0 = 0


Matyt yra teisybės posakyje, kad kūrybininkai yra prastai organizuoti žmonės. Mano labai gerbiamas Scott Belsky, Behance tinklo įkūrėjas, knibždantis vis naujų idėjų (ir jas, beje, įgyvendinantis) sumąstė genialiai paprastą planavimo įrankį, kuriuo siūlau visiems pasinaudoti. Internete - jis nemokamas, tačiau galima nusipirkti ir popierines versijas.

Neseniai išleistoje puikioje jo knygoje "Making Ideas Happpen" (ištrauką galite pasiskaityti čia), jis pristatė tokią įdomią įžvalgą: Kūrybingumas x Organizuotumo = Poveikis.

Pavyzdys: ypač kūrybingas (100%) žmogus su nuliniu organizuotumu daro nulinį poveikį. O štai perpus mažiau kūrybingas žmogus (50%), su kad ir nedideliais organizuotumo sugebėjimasis, gauna 100x didesnį rezultatą (50 x 2 = 100). Ką jau bekalbėti apie žmones su 100% ir 100% santykiu. Tokie, turbūt, buvo S.Dali, P.Picasso, yra P.Starck?

Komentarai

Unknown sakė…
Mintis aiški, visgi tikslumo dėlei:
100 yra šimtą kartą daugiau už vieną.

O 100 palygnus su nuliu, gaunam arba begalybę, arba fatal error. Bet tikrai ne 100 ;).
Dizainologija sakė…
patikrinkit kalkuliatoriuje 100 x 0 =?
Unknown sakė…
A. 100x0=0
B. 50x2=100

Kiek kartų B daugiau už A gauname padalinę B iš A.

Pabandykit kalkuliatoriuje įvest 100/0...
mantastiknius.lt sakė…
Pilna versija online visgi mokama, nedaug bet mokama. Gerai kad įmanomas nemokamas planas ne pelno siekiančioms organizacijoms. Drįstu abejoti ar tokios iconos kaip S. Dali ar P. Picaso turėjo 100 100 santykį, tikiu kad kūrybingumas ten buvo tokio aukšto lygio, kad organizuotumu galėjo užtekti skaičiu 1. O kiek gaunam 500 padaugine is 1. Sunkiai apskritai man pavyksta kūrybinguma vertinti procentais, kodėl organizuotumas negali būti kūrybingumo dalis? Pats Belsky yra pukius pavyzdys kūrybingo organizatoriaus. Ar jis būtų toks geras organizatorius jeigu nebūtų kūrybingas? Nežinau, bet klausimas manau vertas dėmesio
darius sakė…
Išmėginau Action Method.
Labai patiko paprastumas, minimalumas. Interfeisas puikus, viskas vietoje. Iš karto matosi, kad projektas atliktas tikrų profesionalų, kurie puikiai supranta būsimąjį vartotoją.
Šiaip tai Action Method skirtas labiau pavieniems kūrybininkams nei kompanijoms. Mat komunikacija ir veiksmai paremti ne projektais o konkretaus veiksmo delegavimu. Man pasirodė, kad dėl to gali iškilti šiokios tokios painiavos. Iš čia ir kaina - norint pilnaverčiai dirbti $$$ turės pakloti kiekvienas vartotojas (Čia lyginu su BaseCamp).
O šiaip tai bravo kūrėjams :)

Populiarūs įrašai